Ga naar inhoud

DVD-rom speler leest geen gebrande dvd's

Aanbevolen berichten

[quote:f1ba3ec82d="daan6"]Hoi allemaal, Ik zit met het probleem dat mijn dvd-rom speler in mijn computer geen gebrande dvd's leest... Ik heb het al met een paar dvd's geprobeerd, maar geen resultaat. De andere pc hier kan ze wel lezen, en de dvd-speler bij de tv ook.... Wat is het probleem?? -- Daan[/quote:f1ba3ec82d] De dvd-rom speler. Wat je zou kunnen doen is de firmware van je speler updaten. Deze worden vaak uitgebracht om meer merken dvd's te ondersteunen. En probeer ook ff wat met je DMA instellingen. Als die uitstaat zet hem dan eens aan en probeer het dan, en vica versa.
Link naar reactie
[quote:f40b891823="Bosje"]gebruik zoekfunctie. Een week of zo geleden was er ook al zoiets. In dat topic als je hem vindt staat er een link naar een homepage met wat je moet doen als je cd-dvd is verdwenen. succes oh ja : probeer eens met google zoek op CD GONE[/quote:f40b891823] deze hoorde in een ander topic.
Link naar reactie
[quote:c706ab9933="antrix"][quote:c706ab9933="daan6"]bedankt voor je reactie, maar waar kan ik de DMA instellingen vinden? -- Daan[/quote:c706ab9933]Start configuratiescherm systeem hardware apparaatbeheer klik op de plusteken voor de dvd/cdrom dubbelklik op de cd/dvdrom speler en ga naar instellingen.[/quote:c706ab9933] Ik kan daar geen tabblad 'Instellingen' vinden.... -- Daan
Link naar reactie
[quote:1e6721a7ba="daan6"][quote:1e6721a7ba="antrix"][quote:1e6721a7ba="daan6"]bedankt voor je reactie, maar waar kan ik de DMA instellingen vinden? -- Daan[/quote:1e6721a7ba]Start configuratiescherm systeem hardware apparaatbeheer klik op de plusteken voor de dvd/cdrom dubbelklik op de cd/dvdrom speler en ga naar instellingen.[/quote:1e6721a7ba] Ik kan daar geen tabblad 'Instellingen' vinden.... -- Daan[/quote:1e6721a7ba]Ben voor je aan het zoeken geweest en tip 25 staat het hele verhaal ( zelf niet uitgeprobeert had ik geen tijd voor ) succes http://www.temco.nl/tmc_dwn/techtips.htm#16
Link naar reactie
[quote:3964cb979d="Bosje"]gebruik zoekfunctie. Een week of zo geleden was er ook al zoiets. In dat topic als je hem vindt staat er een link naar een homepage met wat je moet doen als je cd-dvd is verdwenen. succes oh ja : probeer eens met google zoek op CD GONE[/quote:3964cb979d] Ja klopt, dat was deze: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=142628&highlight= In mijn bericht zie je dan 2 links. Als je daarop klikt zie je o.a. hoe je DMA aan/uit moet zetten. Ook staat er wat over firmware upgraden van een DVD-speler etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...