Ga naar inhoud

Samsung DVD brander herkent geen CD-r meer

Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken een Samsung TS-H552U DL DVD brander gekocht. Deze moet alle media incl. CD-R(W) kunnen lezen en branden. Tot dusver ging dat prima maar nu is ie daarmee gestopt: Zowel lege als gebrande CD-R(W) worden niet gelezen... Commerciele CR's worden wel gelezen net als alle DVD media. OP allerlei forums wordt hier over geschreven, lijkt een bekend probleem te zijn, echter, nergens een oplossing! Iemand? BVD
Link naar reactie
[quote:2e94b4b947="Nouker"]Ja, verschillende media gebruikt, geen succes. Zit op IDE poort, ik geloof MASTER, maar als dat belangrijk ik kan ik het ff checken. Verder nog een DVD player geinstalleerd (read only)[/quote:2e94b4b947] Heb je de mogelijkheid om de DVD brander eens in een andere PC te proberen? Je kan proberen de aansluitingen op de IDE poort eens anders te zetten. Als DVD-RW nu master is en DVD speler slave dit nu eens te veranderen in DVD speler master en DVD-RW slave. Ik zou hem anders proberen om te ruilen voor een nieuw exemplaar, ik neem aan dat er nog garantie op zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...