Ga naar inhoud

Pc uitstofzuigen

Aanbevolen berichten

[quote:388149d07e="Djoox"]Misschien een domme vraag maar kan het kwaad om je pc uit te stofzuigen? In verband met statische elektriciteit bedoel ik, of valt dat wel mee?[/quote:388149d07e] zet hem in de vaatwasser dan is er zeker geen statische elektriciteit. hoe later op de avond hoe mooier de antwoorden :lol:
Link naar reactie
[quote:dee405a13e="pcguy"]Kan wel, ik zou alleen de stofzuiger niet op volle zuigkracht zetten maar een stuk zachter. :wink:[/quote:dee405a13e]Je zou ook een soort van filter op het mondstuk kunnen zetten (panty met elastiek of zo), dan zit je niet helemaal in de stofzuigerzak te zoeken als je per ongeluk een jumpertje of zo meezuigt. :wink:
Link naar reactie
[quote:c8adb5fa2a="Obi-wan-kenobi"][quote:c8adb5fa2a="pcguy"]Kan wel, ik zou alleen de stofzuiger niet op volle zuigkracht zetten maar een stuk zachter. :wink:[/quote:c8adb5fa2a]Je zou ook een soort van filter op het mondstuk kunnen zetten (panty met elastiek of zo), dan zit je niet helemaal in de stofzuigerzak te zoeken als je per ongeluk een jumpertje of zo meezuigt. :wink:[/quote:c8adb5fa2a] Stuk filter houd het stof net zo hard tegen.... :-? Ik zuig een jumpertje echt niet zomaar mee als de stofzuiger niet al te hard staat. Zo los zitten ze nou ook weer niet. Overigens zal de TS best ergens een jumpertje hebben, zo nee, is er vast wel een pc zaak om de hoek wat je een jumpertje meegeeft. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...