anoniem Geplaatst: 5 mei 2005 Delen Geplaatst: 5 mei 2005 Misschien een domme vraag maar kan het kwaad om je pc uit te stofzuigen? In verband met statische elektriciteit bedoel ik, of valt dat wel mee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2005 [quote:388149d07e="Djoox"]Misschien een domme vraag maar kan het kwaad om je pc uit te stofzuigen? In verband met statische elektriciteit bedoel ik, of valt dat wel mee?[/quote:388149d07e] zet hem in de vaatwasser dan is er zeker geen statische elektriciteit. hoe later op de avond hoe mooier de antwoorden :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2005 Kan wel, ik zou alleen de stofzuiger niet op volle zuigkracht zetten maar een stuk zachter. :wink: Wat ook wel eens wil helpen is een busje perslucht, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Ik heb eens bij de Blokker een mondstukje gekocht met een klein mondstukje en een flexibel uiteinde, de Handyman zal ook wel zoiets hebben. Hiermee kan je overal makkelijk tussen komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 [quote:dee405a13e="pcguy"]Kan wel, ik zou alleen de stofzuiger niet op volle zuigkracht zetten maar een stuk zachter. :wink:[/quote:dee405a13e]Je zou ook een soort van filter op het mondstuk kunnen zetten (panty met elastiek of zo), dan zit je niet helemaal in de stofzuigerzak te zoeken als je per ongeluk een jumpertje of zo meezuigt. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 [quote:c8adb5fa2a="Obi-wan-kenobi"][quote:c8adb5fa2a="pcguy"]Kan wel, ik zou alleen de stofzuiger niet op volle zuigkracht zetten maar een stuk zachter. :wink:[/quote:c8adb5fa2a]Je zou ook een soort van filter op het mondstuk kunnen zetten (panty met elastiek of zo), dan zit je niet helemaal in de stofzuigerzak te zoeken als je per ongeluk een jumpertje of zo meezuigt. :wink:[/quote:c8adb5fa2a] Stuk filter houd het stof net zo hard tegen.... :-? Ik zuig een jumpertje echt niet zomaar mee als de stofzuiger niet al te hard staat. Zo los zitten ze nou ook weer niet. Overigens zal de TS best ergens een jumpertje hebben, zo nee, is er vast wel een pc zaak om de hoek wat je een jumpertje meegeeft. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Bedankt voor de reacties. Ik zal m'n stofzuiger op de laagste zuigstand zetten en kijken of het een beetje lukken wil. Die tip met de panty kende ik wel al om m'n lenzen te zoeken als ik ze weer eens laat vallen. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Met een kruimeldief gaat het ook goed hoor 8) Kan je ook met zo'n opzetstukkie in de kleine hoekjes gemakkelijker komen en te hard zuigen doet ie niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen