Ga naar inhoud

Computer maakt raar geluid.

Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer opstart begint hij eerst een beetje een 'grom' geluid te geven, en het word erger (maar windows start wel). Als ik de computer uitzet, en later weer opstart is het weer weg en doet alles het gewoon. weet iemand iets waardoor ik dit kan stoppen? Moederbord: Gigabyte GA-K8NF-9 Processor: AMD 64 3000+ (skt 939) 512 Geheugen 80 GB HDD Ati X600XT Asus QuieTrack (cd speler) DVD 16x DVD1648/BKH
Link naar reactie
[quote:d003af9da9="Gido"]Als ik mijn computer opstart begint hij eerst een beetje een 'grom' geluid te geven, en het word erger (maar windows start wel). Als ik de computer uitzet, en later weer opstart is het weer weg en doet alles het gewoon. weet iemand iets waardoor ik dit kan stoppen? Moederbord: Gigabyte GA-K8NF-9 Processor: AMD 64 3000+ (skt 939) 512 Geheugen 80 GB HDD Ati X600XT Asus QuieTrack (cd speler) DVD 16x DVD1648/BKH[/quote:d003af9da9] Controleer eens alle ventilator in uw computer, zitten er geen schijfjes in uw drives,....
Link naar reactie
[quote:579cbdbb8d="Kat"][quote:579cbdbb8d="RPcom"]We horen het hier wel.[/quote:579cbdbb8d] Is het zo erg? :roll:[/quote:579cbdbb8d]haha.. :lol: hij bedoelt te zeggen dat we wel te horgen krijgen of het gelukt is. :wink: [size=9:579cbdbb8d]of wist je dat al? :P [/size:579cbdbb8d]
Link naar reactie
[quote:6feda68cb2="Gido"]haha het ligt aan de koeler voorin.. hij moet ff warmdraaien en daarna doet hij het weer.. maar toch een nieuwe denk ik :D[/quote:6feda68cb2] Had ik met mijn videokaart koeler ook; In het begin geratel, na enige tijd weg. Dit is meestal toch teken dat koeler begint te verslijten, en dan kun je twee dingen doen om er vanaf te komen. Stickertje op koeler verwijderen, druppie olie erin en sticketje terug ( ! ). Dit verhelpt het probleem meestel wel een tijd. Of, uiteraard, een nieuwe koeler plaatsen. Succes :) .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...