anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Delen Geplaatst: 4 mei 2005 okeej ik weet het, het hoort hier niet thuis, maar ik weet zo snel niet waar wel. Ik zou graag willen weten waardoor miijn xbox langzamer zou kunnen worden. Daarmee bedoel ik: licht stotteren, levels die zichtbaar opgebouwd worden enz. aan de klantenservice heb ik niets want die zegt: stuur em maar op. weer 2 week kwijt, en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Misschien je HDD die traag reageerd?! Lijkt me stug dat je 3d-chip het niet aankan :) De game is tenslotte op die 3d-chip gebouwd :) Greetz,, Sylvester ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Enige reden die ik kan bedenken is een kapotte discdrive en/of vuile cd/dvd. Als je het alleen bij specifieke spellen hebt dan is het gewoon te zwaar voor de Xbox. Voor mijn gevoel is dat iets dat je vooral bij Unreal-engine spellen zult zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 okeej: een kapotte diskdrive: lijkt me niet, namelijk 4 maanden geleden vervangen hij doet het sinds 2 maanden bij verschillende spellen waarbij hij het eerder niet deed. en wat de hdd betreft: ik weet niet wat zo'n xdoos allemaal met zn hdd doet, misschien iets van een wisselbestand-achtig iets ofzoow? en de schijfjes zijn niet vies. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Is tie helemaal origineel, of heb je em gemod? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 [quote:530a88a53c="tinus89"] en wat de hdd betreft: ik weet niet wat zo'n xdoos allemaal met zn hdd doet, misschien iets van een wisselbestand-achtig iets ofzoow? [/quote:530a88a53c] Het zou eht dom zijn van M$ om een Hdd te gebruiken als een soort tijdelijk geheugen, dan stoppen ze er beter nog wat meer ram geheugen in De reden van het traag gaan kan zijn dat er veel stof in je Xbox zit en dat hij te warm wordt en dat die xbox uit beveiliging dan op halve snelheid draait ofzo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Als de klanten service als oplossing heeft dat je hem opstuurt kan je dat toch gewoon doen, dan ben je hem maar twee weken kwijt, altijd nog beter dan er zelf aan gaan sleutelen. Dan maar 2 weken geen games op de xbox spelen, kan je een beetje van de natuur gaan genieten, de mooie bloemetjes en groene bladeren. Wie weet wat voor weer het wel niet wordt de komende twee weken, kan je daar heerlijk van genieten zonder afgeleid te worden van je Xbox. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 whahahaha jah wie weet :) de xbox is helemaal origineel, niet gemod :) en ik denk idd dat ik tog weer de klantenservice ga lastigvallen. De reden dat ik hier postte is dat ik wel nieuwschierig was naar de reden, ik was zowiso niet van plan om zelf te gaan sleutelen. En iets van een wisselbestand is toch wel logisch?? Anders red ie het noit met zn geheuegen en alleen zn dvd-drive. En waarom zouden ze er anders een 8 Gb hdd in zetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 [quote:bde203dceb]En waarom zouden ze er anders een 8 Gb hdd in zetten?[/quote:bde203dceb]Kleiner konden ze niet krijgen, serieus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 neej okeej, maar waarom dan niet een 500 MB Flash-stick erin?? naja laat maar, ik heb de klantenservice gebeld en ze komen hem weer ophalen, dus de topic mag dicht. :( :( :cry: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen