anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Goede middag, Wie kan me vertellen hoelang een draadloos toetsenbord en muis (beide logitech) meegaan? Bij ongeveer 8 a 10 uur gebruik per dag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Och, daar moet je toch gauw een aantal jaren mee toe kunnen (minimaal 2 ivm garantie). Toetsenborden slijten amper. Muizen zijn wat gevoeliger, daarvan willen de knoppen wel eens stuk gaan. Een draadbreukje komt ook wel eens voor, maar daar heb jij dus geen last van. Gebruik maakt ook wel uit, ik denk dat een fanatiek gamer de muis eerder verslijt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Ik bedoelde de batterijen :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Ik moet mijn Logitech draadloze muis ongeveer 1x per week opladen, ik gebruik hem ook ongeveer 8-10 per dag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 oei shit dan moet ik maar eens gauw een paar batterijen bij gaan kopen. Want ik heb nu geen oplaadbare. Welke heb jij erin? En als je de muis niet beweegt, kost hij dan toch veel batterijen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Je vroeg toch echt hoelang toetsenbord en muis meegaan... De nieuwere logitechs zijn vrij zuinig. Hebben trouwens ook een cradle. Maar zo te lezen heb je die dus niet. Dan dus een set oplaadbare nimh batterijen aanschaffen, en wees niet te zuinig. Neem gewoon GP powerbank met bijbehorende lader. Is duur, maar goed. Met goedkopere krijg je gegarandeerd problemen. http://www.gppowerbank.nl/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 klopt Gerben. Zal morgen eens naar de winkel gaan :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Tjee...als ik mijn (oude) draadloze trust muis ook maar een dag naast de lader leg, loop hij al leeg :lol: . Ik heb dan ook altijd een gewone muis paraat! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Reserve gekocht: Voor het toetsenbord: GP ultra alkaline batery AA Voor het muisje: Duracel ultra m3 AAA Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Ze zijn nog niet leeg geraakt en toch al veel gebruikt. Maar moet een pc uit staan wil je de batterijen wisselen. of is het gewoon kwestie van klepje open, lege bat eruit en nieuwe bat erin en gaat dan alles weer? :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 bij oplaadbare batterijen is het mAh cijfer belangrijk, hoe hoger, hoe langer ze meegaan, 2000 is ongeveer mainstream dacht ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [quote:cdc12bf5a7="Gouranga"]of is het gewoon kwestie van klepje open, lege bat eruit en nieuwe bat erin en gaat dan alles weer? :lol:[/quote:cdc12bf5a7] Ja, gaat rustig op die manier Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 En als het daarna al niks meer doet, gewoon opnieuw connecten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 dankje wel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Nog niet leeg :lol: Ik geloof dat die dingen best een tijd mee kunnen gaan. Terwijl ik er toch veel mee doe. Wat is het gemiddelde voor de muis en toetsenbord (batterij)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 toetsenbord houdt het denk ik wel een tijd vol, de muis is denk ik (weet het haast wel zeker) eerder leeg Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen