anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Delen Geplaatst: 2 mei 2005 Goede avond, Vanavond is mijn medion pc door een vriend ge-installeerd. Lijkt prima gedaan, veel troep verwijderd die ik niet nodig had etc en de dingen erop gezet die ik wel nodig had. Hopen dat hij als ik hem van de week opstart geen gekke dingen vertoont, want zo'n draadloze muis / toetsenbord is nog even spannend :lol: Maar ik kom tegen het volgende probleemje aan. Ik heb een HP 660C printer en die reageert helaas niet op word. Als we kiezen om te printen dan print hij een lege tekst uit of een rij eurotekens. Komt iemand dit bekend voor en hoe kun je het oplossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2005 Je hebt zeker XP? Dan is er iig geen nieuwe driver voor. En moet je dus via deze procedure de printer installeren: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?lc=nl&lang=nl&cc=nl&dlc=nl&product=59210&docname=bdd09005 Hoe heb je de printer aangesloten? Via USB of parallel? Probeer allebei indien printer dat ondersteund. Zo kun je een defecte kabel of poort uitsluiten. Als je wisselt van manier van aansluiten dan wel ff opnieuw de printer verwijderen en dan toevoegen. Suc6 ermee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb inderdaad windows xp (home). De printer is paralel aangesloten. Ik zal van de week even kijken of het met de gegeven procudure lukt om de printer aan de gang te kijken. hoop dat je gelijk hebt :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Volgens mij staat de printer goed ingesteld (als ik naar roy zijn tip kijk). Kan deze printer niet werken op mijn nieuwe pc of wat zijn de problemen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 [quote:ae7b320250="Gouranga"]Volgens mij staat de printer goed ingesteld (als ik naar roy zijn tip kijk). Kan deze printer niet werken op mijn nieuwe pc of wat zijn de problemen?[/quote:ae7b320250] Het probleem hoeft niet persé in de printer zelf te liggen zoals ik al aangaf in me vorige bericht. Kan ook aan de bekabeling of aan de poort liggen. Is de printer ook USB aan te sluiten? Probeer dat dan eerst eens. Leen des noods ff een USB-kabel van iemand. Dan kun je het ff uitproberen. Je moet dan wel de printer ff verwijderen en opnieuw installeren. Als je zelf niet weet hoe je dit moet doen, misschien dat die vriend van jouw kan helpen hierbij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Printer doet het weer nadat ik hem opnieuw ge-installeerd heb. Ik ben tevreden met de computer. Af en toe vraag ik me af wat die systeemkast allemaal aan het doen is, wat licht gebrom en geratel maar mag aannemen dat dit normaal is. En hier hoor ik natuurlijk ook alles beter door, oren uitgespoten en zit groot ventilatiegat vlak naast me oor :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen