anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Delen Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb sins gisteren een probleem met mijn computer. Als ik mijn computer aanlaat, is hij opeens uit na een paar uur ongeveer. Precies weet ik het niet, want ik zit zelf meestal niet een par uur achter elkaar achter de de betreffende pc. Dit is erg onhandig omdat ik 's avond soms videofiles convert. Deze heeft de computer afgelopen nacht duis niet afgerond. Als ik de stroonschakelaar achter de PC uit en aan heb gezet, kan ik de pc pas weer opnieuw aanzetten middels power switch. Waar kan dit aan liggen? Het betekent toch niet dat mijn powersupply stuk aan het gaan is? :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2005 Mischien wordt de processor wel te warm. Laat je kast eens open staan. Werken je koelers in je kast (processor koeler)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2005 Je moet dus eerst echt de stroom er af halen voor je hem weer aan krijgt? Wat voor hardware zit er in? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2005 heb je energiebeheer al gechecked? Configscherm > energiebeheer? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2005 Energiebeheer heb ik gecheckt, ik heb het systeem altijd aan, dus harde schijf gaat niet naar save mode ofzo.. ik heb een beetje het gevoel dat Winavi converter het probleem is. Ik heb vandaag en gisteren namelijk dit programma gedraaid en halverwege gaat de computer uit (denk ik), daarna computer opnieuw opgestart, geen winavi converter gedraaid en hij staat nu nog aan, geen probleem. Waar kan dit aan liggen? Ik heb Winavi converter al een paar keer eerder gedraaid en toen ging het wel goed. Ik heb een AMD Athlon 2000+ met 768 MB geheugen. Het is geen racemonster in ieder geval. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 zou inderdaad eens kijken of je processor niet te heet wordt, haal de kap er eens af en kijk of je ventilator wel draait. is dat het niet, Staan de FSB instellingen goed voor de processor (in het Bios)? daar kan het ook nog wel eens aan liggen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen