anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Delen Geplaatst: 1 mei 2005 In mijn Pc zit bovengenoemde controller. Ik heb nu een harde schijf en vind dat hij nu trager werkt, ik heb de schijf wel, in 2 partities gedeeld een voor Windows Xp en een klein gedeelte voor Windows 98. Ik wil er nu weer een schijf van maken, kan ik dan de controller wel gebruiken of is het beter gewoon op de IDE controller de schijf te zetten? Alvast bedankt voor het advies. -------------------------------------------------------------------------------- J.A.V. de Bont Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Je hd met je os moet je niet op de controller gooien, aangezien die op de PCI bus zit, die een max. datatransfrer heeft van 133MB/s. Op die controller moet je je DVD-speler/brander aansluiten, dat werkt het beste, en het vertraagd ook niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Wat bedoelt u met de hd met os? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 OS = Operating System = Besturingssysteem :) (windows of linux of iets dergelijks dus) En HD is ook wel HDD ofwel Hard Disk Drive. Hardeschijf dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Bedankt voor de inlichtingen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen