Ga naar inhoud

Problemen met rechtermuisklik in IE

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuwe pc (Intel pentium 4 515(3.0ghz), 250G, Ati radeon x300 128mb etc..) sinds donderdag, maar ik kan niet rechtermuisklikken in internet explorer..???? Ik kan wle op bijvoorbeeld mijn bureablad rechtermuisklikken.. Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen dit zeer irritante probleem op te lossen? Bij voorbaat heel veel dank .
Link naar reactie
[quote:d4eaf952c2="tdw"]op mijn site (bij de [url=http://home.wanadoo.nl/mariandendulk/fotos/noordwijk/index.htm]foto's[/url]) heb ik het ook uitgezet... Firefox, integendeel, negeert het gewoon... vaag...[/quote:d4eaf952c2] Daar is niks vaags aan, dan moet je ook geen IE only commando's gebruiken in je script (document.all) :lol:
Link naar reactie
[quote:0771b62f17="tdw"]op mijn site (bij de [url=http://home.wanadoo.nl/mariandendulk/fotos/noordwijk/index.htm]foto's[/url]) heb ik het ook uitgezet... Firefox, integendeel, negeert het gewoon... vaag...[/quote:0771b62f17] Niet echt ... Firefox kan ook bepaalde (java)script-commando's negeren, waaronder die voor het context-menu & statusbalk. Plus natuurlijk alle IE-only zooi die niet wordt gebruikt. Als je wilt voorkomen dat (kwaadwillende) internetters je foto's gebruiken dan kun je ze beter niet op een publieke website zetten. ;) // -- instellingen voor de muis kontroleren is idd een goede optie. Daarnaast staat het bureaublad mogelijk ingesteld als 'webpagina' (of iets dergelijks) en/of bij de 'verkenner' heeft voor 'webstijl' gekozen. Zie 'mapopties' van de 'verkenner'.
Link naar reactie
Ik heb mijn muis opnieuw geinstaleerd nog steeds het zelfde probleem, Ik heb gekeken in de verkenner en dan kom ik wel bij mapopties, maar ik zie nergens iets staan over webstijl of iets dergelijks.. Mischien kun je evne de handelingen beschrijven die ik uit moet voeren? Thnx in ieder geval
Link naar reactie
[quote:1e683012c4="JaFO"][quote:1e683012c4="tdw"]op mijn site (bij de [url=http://home.wanadoo.nl/mariandendulk/fotos/noordwijk/index.htm]foto's[/url]) heb ik het ook uitgezet... Firefox, integendeel, negeert het gewoon... vaag...[/quote:1e683012c4] Niet echt ... Firefox kan ook bepaalde (java)script-commando's negeren, waaronder die voor het context-menu & statusbalk. Plus natuurlijk alle IE-only zooi die niet wordt gebruikt. Als je wilt voorkomen dat (kwaadwillende) internetters je foto's gebruiken dan kun je ze beter niet op een publieke website zetten. ;)[/quote:1e683012c4]nee, maar die kwaadwillende ken ik en gebruiken ie... dus das niet zo erg.. verder OT
Link naar reactie
[quote:68620910dd="Sm3lly P4ssy NL"]Ik heb mijn muis opnieuw geinstaleerd nog steeds het zelfde probleem, Ik heb gekeken in de verkenner en dan kom ik wel bij mapopties, maar ik zie nergens iets staan over webstijl of iets dergelijks.. Mischien kun je evne de handelingen beschrijven die ik uit moet voeren? Thnx in ieder geval[/quote:68620910dd] Je zou kunnen beginnen met het geven van wat meer info (type muis, welk OS). Overigens zou ik jou eigenlijk willen aanraden om naar de leverancier van je pc terug te gaan. Zeker gezien het feit dat je de pc pas zo kort hebt. Dan kom je ook te weten hoe klantvriendelijk ze zijn als er klachten zijn ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...