anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Delen Geplaatst: 30 april 2005 Het diskettestation van mn PC gaat vaak heel erg ratelen als ik m uitzet, soms ook bij t opstarten. Iemand een idee waardoor dat komt en wat ik eraan kan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 oudere pc's hebben er wel eens last van idd, ik weet niet hoe oud je pc is? Mijn vorige pc deed dat ook, maar het kan verder geen kwaad ofzo. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 boot device in bios? afsluiten: norton? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 Als die gewoon 2 of 3x naar een diskette zoekt (kan idd 'lawaai' maken als je dat niet gewend bent) dan is dat heel normaal. Vroeger bij Win.98SE ging die bij mij soms wel 10 seconden achter elkaar door. Hooguit vervelend, maar niets ergs. Kan zijn dat een programma probeert op te slaan naar bijv. A:\info.txt maar als er geen diskette inzit dan krijg je dus bovenstaande taferelen, wat opzich dus niet zo erg is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 En check dit artikel http://www.annoyances.org/exec/show/article07-037 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 @sdh: tis idd een wat oudere PC: 5 a 6 jaar inmiddels @jolo: ik zal dat artikel even bekijken, je hoort nog Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 [quote:3abadad4b9="marientje"]@sdh: tis idd een wat oudere PC: 5 a 6 jaar inmiddels @jolo: ik zal dat artikel even bekijken, je hoort nog[/quote:3abadad4b9]tjah.. mn vorige pc was een P3 450MHz van eind 1999 die dat geluid dus ook maakte.. tis iig niets om je zorgen over te maken, meer pc's hebben er "last" van. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 ok, dan zal ik dat niet meer doen :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen