anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Delen Geplaatst: 30 april 2005 Ik heb nu een SMC netwerkkaartje, is een draadloos dingetje, maar echt WAARDELOOS. Snelheid varieert erg vaak, soms is het goed, maar soms is het bagger. Nu zoek ik een netwerkkaart, die draadloos is, en waar ik op kan vertrouwen. Het meot perse draadloos zijn, want mijn vader wil geen draden hebben boven. Wat denken jullie dat het beste is? Ik zit zelf te denken aan een Pre-N kaart van Belkin. Iemand ervaringen mee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 De Pre N kaart is een goede keuze, snel en stabiel. Wel een opmerking; je haalt enkel de hoogste snelheid indien de router ook PreN is, anders val je terug op de snelheid van de bestaande router. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 dat weet ik, maar 54G lijkt mij ruim voldoende, dat is mijn router. Het is geen Pre-N router, maar de PCI kaart zou backwards compabitle zijn, dus dat moet lukken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen