Ga naar inhoud

Flippende IPOD PHOTO


Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een IPOD PHOTO 60GB gekocht in amerika alleen helaas werkt dit apparaat niet correct.... 1. Waneer ik dit apparaat op mijn USB (2.0) poort plug... zegt Windows XP (PRO SP2)wel dat hij een verplaatsbaar schijfstation ziet en na het installeren van alle drivers is deze zelfs in de explorer te zien.... Nou is het probleem dat dit 1 of 2x werkt.... daarna (waneer Windows XP dit apparaat ziet... meldt Windows XP dat deze geformatteerd moet worden.... natuurlijk wil ik dit helemaal niet en weiger ik dit te doen... maar nog steeds werkt het apparaat niet tot ik hem formatteer.... dit vind ik been beetje een omslachtige manier van muziek op een IPOD zetten.... eerst formatteren en dan ALLE muziek er weer terug op zetten....) 2. Hiernaast ben ik tevreden en ontevreden over de software ITUNES van APPLE die meegeleverd werd met mijn IPOD PHOTO 60GB.... dit programma is op zich wel goed alleen doet het soms hele rare dingen.... als ik mijn IPOD koppel aan mijn PC hoort ITUNES op te starten.... dit doet het echter niet.... ook niet nadat mijn PC de IPOD heeft gezien en zegt dat de software is geinstalleerd en de VERWISSELBARE SCHIJF klaar voor gebruik is.... de software ITUNES ziet mijn IPOD niet totdat ik deze heb geformatteerd zoals ik hierboven al zei..... daarnaast werkt het slecht met mijn computer want het programma meldt overal fouten in.... soms sluit het programma ITUNES gewoon af en is de verbinding met de IPOD verbroken terwijl deze nog steeds in de USB poort zit en gewoon goed zit aangesloten het hier-bovenstaande gebeurde op PC1 PC1= Intel Celeron 2.2 GHz 478 MSI 648MAX SiS 648 Chipset 2x PC2700 256MB mem (512MB mem totaal) WDD CAVIAR 160GB IDE NEC ND3520A DVDRW NVIDIA FX5200 64MB vervolgens sloot ik de IPOD op PC2 aan (met de hoop het apparaat wel correct zou werken), dit deed het echter niet.... 1. De computer was helemaal van slag... hij zag het apparaat en meldde dat een VERWISSELBAAR SCHIJFSTATION was aangesloten en deze klaar voor gebruik was.... daarna startte ik de driver installatie op en deze crashte gewoon volledig.... de enige oplossing hiervoor was het herstarten van mijn computer.... 2. Windows XP (Home SP2) meldde dat ik dit apparaat sneller kon maken door het op een USB2.0 poort aan te sluiten IPV een 1.1.... maar dit is volgens mij niet helemaal correct want op de doos van mijn moederbord wordt vermeld dat deze tot 8x USB2.0 poorten ondersteund en ik het wel erg vreemd zou vinden dat de poorten achter op mijn moederboord nou juist geen USB 2.0 zijn.....( bij de LAN en COM poorten ETC) PC2 Intel Pentium 4 LGA775 540 3.2 GHz ASUSTeK P5GD1 nVidia EN5750 256MB (ASUSTeK) 2x 512MB PC3200MEM 1x 120 GB WDD HDD IDE NEC 1300A DVDRW+ JMLS DVD Ik zou graag weten of er meer mensen zijn met dezelfde of bijna dezelfde problemen als ik heb.... en zo ja wat ik er aan kan doen (of natuurlijk alleen de 2e :D ) een collega van mij echter heeft hetzelfde apparaat gekocht in amerika maar deze werkte wel correct... (ik vind het een beetje vreemd dat dit zo is aangezien Windows van hem het zelfde is) Leen Monster LET AUB NIET OP DE TAALFOUTEN..... (SNEL GETYPET) :D
Link naar reactie
Probeer alle software eens te uninstallen. Ook de drivers. Over het algemeen is het namelijk zo dat drivers eerst moeten worden geinstalleerd en vervolgens pas het apparaat mag worden aangesloten. Te zien aan jouw verhaal heb je het omgekeerde gedaan. Installeer dus eerst de drivers (nadat je ervoor hebt gezorgd dat windows die hele Ipod van je niet meer kent) Sluit dan pas je Ipod aan. Kijk trouwens ook eens op de site van Apple of die geen updates hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...