Ga naar inhoud

sata hdd niet gezien

Aanbevolen berichten

[quote:143c856194="jrbr13"]je kan ook in bios drivers aanzetten met nieuwere mobo ff manual lezen oude type 1 1/2 jaar oud heb je flop met sil drivers bij nodig.[/quote:143c856194]Ehm, ik denk dat je dit een beetje fout hebt. Bij elk moederbord moet je eerste de controller aan zetten in de bios. Daarna moet windows nog drivers installeren om de schijf ook te gebruiken. Wil je windows op een SATA schijf installeren dan moet je idd een diskette hebben met drivers en tijdens de setup op F6 drukken als ie daar om vraagt.
Link naar reactie
Bedankt, het werkt weer. Mijn next move is het verkrijgen van een softwarematig raid5, maar het wil niet echt lukken. http://www.tweakers.net/reviews/373/3 In punt 2 wordt er over:"Het verschil in lengte tussen de string SERVERNT en WINNT moet opgevuld worden met nulbytes" gesproken. Hoe bereikt men dit met de hex-editor in dit geval met xvi32 editor?
Link naar reactie
[/quote]Ehm, ik denk dat je dit een beetje fout hebt. Bij elk moederbord moet je eerste de controller aan zetten in de bios. Daarna moet windows nog drivers installeren om de schijf ook te gebruiken. Wil je windows op een SATA schijf installeren dan moet je idd een diskette hebben met drivers en tijdens de setup op F6 drukken als ie daar om vraagt.[/quote] 1e je heb gelijk controller ipv drivers 2 e drivers instaleren nadat je win erop heb gezet 3e fout! nieuwer mobo kan je gelijk windows op schijf instaleren zonder flop amd 64 mobo kunnen het allemaal vanuit de bios ide schijven kan je toch ook win opzetten zonder flop! dat is nu dus aangepast dat je het met SATA ook kan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...