anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Delen Geplaatst: 28 april 2005 ik heb een wd harddisk van 80 gig nu geeft hij maar 72 aan dat is normaal. tot zover alles goed oja ik heb hem als 2e schijf dus er zit geen software op alleen maar films / muziek / foto's / iso's enz enz nu is het zo ik heb nog 22 gig vrij min die 72 die hij aangeeft betekend dit dat ik 50 gig in omloop heb dus 50 gig aan films enzenz. maar dat is dus het probleem als ik alle mappen bij langs loop kom ik niet verder dan 31 gig dus met andere woorden waar is die andere 21 gig gebleven. zomaar weg dat kan toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 Heb je norton op je systeem staan? Leeg dan eens Norton recycler bin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 nee ik heb kaspersky antivirus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 Dat heb ik ook. Het ene geeft aan de totale fysieke vrije harddiskruimte op je harddisk. Het andere het totaal van je bestanden op de harddisk. Het verschil zit het in een aantal dingen waar je niet zo 123 aan denkt. Ten eerste om je bestanden binnen het ntfs file systeem te beheren is er ook ruimte nodig ( interne pointers, indexen,e.d) Die zijn voor jou verborgen. en worden niet als bestand gezien. Ten tweede komt het door de cluster grootte dat bijv een bestand van 512 bytes fysiek 2Kb van je harddisk inbeslag neemt. Groet Jan Willem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen