anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Delen Geplaatst: 28 april 2005 Ik zit te denken om een Philips DVD brander te kopen. Namelijk DVDR16LSK Lightscribe DL brander. Ik heb al op het internet gekeken naar eventuele test maar ik kan ze zo niet vinden. (wel in het engels maar dat is niet al te best bij mij) Weet iemand waar ik eventueel test weg kan halen? of dat iemand weet of zit een goede bander is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 In de ComputerTotaal van mei staat een test. Komt vooral uit dat het lang duurt meen ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 [quote:3f248e8c73="Bleulabel"]Ik heb al op het internet gekeken naar eventuele test maar ik kan ze zo niet vinden. (wel in het engels maar dat is niet al te best bij mij)[/quote:3f248e8c73]Hier staat een zeer uitgebreide review, maar die is (helaas voor jou) in het Engels: http://www.cdfreaks.com/article/188/1 De conclusie is overigens dat het een uitstekende brander is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen