Ga naar inhoud

USB muis blijft hangen

Aanbevolen berichten

mijn usb muis merk Kensington blijft vaak hangen als ik de muis opnieuw installeer dan gaat het weer even goed. Maar bij teveel programma's open gaat het weer mis. Ik heb de muis nu aangesloten op de PS/2 poort met verloopplug en dat gaat iets beter, maar nog steeds hetzelfde hangen en vertraagde beweging? Heeft iemand een soortgelijke ervaring misschien? en een oplossing? Andreas
Link naar reactie
Op het eerste gezicht lijkt het een driver probleem zoals de anderen zeggen. Zou ook aan de muis zelf kunnen liggen. 1. probeer een ander merk usb muis als je die kan lenen. aangezien je de usb muis met een verloopstuk op ps2 hebt aangesloten en het probleem in principe is blijven bestaan kan je ook het volgende doen. 2. Sluit een gewone PS2 muis aan. Kijk wat er dan gebeurd. 3. Remove in apparaatbeheer alles was met muizen en driver software te maken heeft. Reboot dan zonder een muis. Effe met de tab toetesen spelen en sluit win weer af en zet pc uit. Sluit je muis weer aan en boot. Wat gebeurt er dan ?
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties!!! Mijn mobo is A7N8X-E en heb een 400 watt Antec voeding met 2 HHD's en 2 DVD's eraan hangen, muis en scanner op usb2.0 en printer par OS is winXP 2x 512 mb dual channel geheugen en total updated. Alle mogelijke nieuwe drivers heb ik gedownload. Tig keer heb ik drivers opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft het probleem niet opgelost. Zou het een voedingsprobleem kunnen zijn? Of een geheugenprobleem? Want met een programma open gaat het redelijk goed, maar met meer programma's open wordt het hangen en niet willen bewegen erger. Het lijkt er soms op dat bij het openen van een programma het de power weg trekt van de muis? Alvast bedankt, Andreas
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Allereerst allen die hebben gerageerd bedankt! Het probleem was de voeding: na het ontkoppelen van een van mijn dvd's reageerde de usb-muis positief. Ik heb van alles geprobeerd, de laatste drivers enz. gedownload, maar daar lag het niet aan. Een van de symptomen was dat de muis uit zichzelf over het scherm bewoog en bij veel geopende bestanden nauwelijks in beweging te brengen was. Welke usb-poort ik ook gebruikte dat maakte niet uit. Groetjes, Andreas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...