anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Delen Geplaatst: 24 april 2005 Sinds juni vorig jaar heb ik een dvd-brander, de benq dw822a, ik had er gelijk een 100 dvd-spindel goedkope no-name dvd's bij gekocht, maar bij elke dvd die ik brandde ging m'n dvd speler vreemd doen en kon hij heel veel data gewoon niet lezen. ik heb toen een firmware update gedaan en toen was alles weer goed. Maar nou komt het. Sinds een week ofzo denk ik gaat het bij het branden verschrikkelijk. Een dvd die ik normaal op 8 speed brandt wil nouw niet verder dan 0.8 speed. Het zijn platinum dvd's + . dus daar kan het niet aan liggen. Kan het zijn door software wat ik heb geinstalleerd en wat ultra-dma uitschakeld ofzo? een vriend van mij had dat een keer maar ik weet niet hoe hij het heeft opgelost Alvast Bedankt, KiPSiE Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 KIjk of DMA nog aanstaat bij de controllers, Herinstalleer je brandprogramma es. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Ik heb het probleem al gevonden.. Ik had m'n dvdbrander uitgeschakeld in m'n bios, dan laat ie nog maar heel weinig signalen door en gaat het dus xtreem langzaam.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen