anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Delen Geplaatst: 23 april 2005 Ik en mij vrienden willen een club gaan oprichten. Want wij zijn headset fanaten. Wij vinden het zeer facinerend om te kijken hoe ik geluid via mijn microfoon kan maken op andermans oor. Maar mij vraag aan jullie is nu. Hoe je de CU4 Snelheid vermindert met een Protocolysch afweerbaar hackersysteem van Panda software. Dit probleem is mij opgevallen toen ik Explorer wou gaan openen en zit met diezelfde muisklik 2 Explorers openden. Ik natuurlijk was woedend om deze actie en ik wilde zo snel mogelijk actie ondernemen. En tot mij grootste verbazing. Zag ik dat er een fout werd gemaakt in de GEO-S12 van de D7 van de Light 8 Corporation. Dus toen dacht ik dat ik de snelheid in de CU4 moeten verminderen met een Protocolysch afweerbaar hackersysteem van Panda software. Weet iemand hoe dat moet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2005 ja dan moet je eerst p7 uit zetten en d4x6 op vol . als je dat gedaan hebt . dan tik je in het z4x menu hallo mrt een punt aan het eindet . en maak je een pal van 6tr naar kde6 . dan moet het dan zijn . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2005 Toevallig een kennis van deze ts: [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=143095[/url]? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2005 klik t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen