anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Delen Geplaatst: 20 april 2005 laatst was ik in mijn computer wat aan het klussen, toen ik klaar was heb ik hem netjes weer dichtgedraaid. Echter wij hebben pas jonge poesjes gekregen en ik denk dat er eentje in mijn computer is gekropen!!! ik was een tijdje weg bij de open computer en toen ik terug kwam viel me niets op. Nu ben ik bezig en ik hoor steeds een zacht gemiauw uit de kast komen, ook heb ik het idee dat mijn ventilator verstopt zit en er kwam straks al kattehaar uit mijn kast. wat kan ik het best doen? gewoon door computeren of toch de boel helemaal schoonmaken (en hoe?) zodat de ventilator onstopt wordt b.v.d. mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Even de computer weer open maken de jonge kat eruit halen, en daarna de haren er even uithalen. :roll: En die onderschrift van je klopt aardig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 [quote:b1be3f8efd]wat kan ik het best doen?[/quote:b1be3f8efd] misschien stoppen met lullen. of een kattenluikje aan je pc maken, dan kunnen ze er gelijk weer uit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Beetje late 1 april grap? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Gave casemod :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Ik denk dat TS wat uit te leggen heeft :roll: Kattenluikje erin en wat kattebakkorrels :lol: Wel origineel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Ik merk dat de TS de laatste tijd wel heel erg veel domme opmerkingen loopt te plaatsen....... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 dat is niet voor niks zijn webside . Website: http://www.onzinboard.tk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 :roll: Niet grappig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 tjezus hoe komt je kat in je pc-kast?? en het is idd de domste vraag die ik ooit gehoord heb: wat moet ik doen\?? Je kan druit hale, katteharen verwijderen, gat waar die door is gekropen in je kast dichtmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Nog meer van dit soort ongein mr profamateur en je zit de rest van je leven bij de F-jes op de bank. Graag serieuze topics of geen topics. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen