Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben vanaf morgen in het bezit van een Samsung DVD DL (Re)writer (+/-) met Pinnacle Sweet. Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is om bijvoorbeeld orignele's dvd's 1 op 1 te kopieren. Natuurlijk wel inclusief het DTS/Dolby geluid, maar eventuele extra ondertitelingen mogen wel weg. De 1 op 1 kopieen zijn overigens niet voor de verkoop, maar voor bv Disney dvd's die dan permanent in de dvd speler in de kamers van de kinderen kunnen blijven zitten. Ze gaan er soms nogal "hardhandig" ;-) mee om, en hierdoor sneuvelen de originele dvd's nogal regelmatig. Het liefst zou ik de kopieen op een gewone recordable dvd (4,7) zetten en dus niet op een DL. Bedankt voor de reactie
Link naar reactie
DVD shrink: http://www.dvdshrink.org/what.html Dit progje leest de originele DVD en krimpt het formaat net zoveel in als dat jezelf wilt: DL/SL. Je kunt kiezen voor de gegevens die je gebrand wilt hebben, zoals soort audio als er meer (Dolby/DTS) aanwezig is op het origineel, de talen ondertiteling die je wenst. Progje werkt met alle DVD's. :) Branden gebeurt met je eigen brandprogramma, zoals Nero. Heb hier meer dan uitstekende ervaringen mee.
Link naar reactie
[quote:15a8d740e0="tomvdlee"]Waarschijnlijk zijn de DVD's beveiligd en heb je naast DVDShrink ook nog een ander programmaatje nodig zoals AnyDVD of DVDdecrypter[/quote:15a8d740e0] Neen, dat is nu juist het mooie aan DVDshrink. De versies van een tijdje terug konden met alle (!) DVD's overweg. Even downloaden en zien of dat nu nog zo is, zou ik zeggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...