Ga naar inhoud

Printertje Print!

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb mijn HP Laserjet 1000 via USB aangesloten staan op mijn PC in WinXP zijn 2 gebruikers actief, beide inmiddels met beheerderrechten. software van HP is geinstalleerd onder gebruiker A en onder deze gebruiker werkt de printer goed. Probeert gebruiker B echter iets af te drukken, kan komt het document in de wachtrij van de printer met de (algemene) melding "Fout - kan niet afdrukken naar printer HP ... ..." Als ik vervolgens weer met gebruiker A aanmeld, wordt het document alsnog afgedrukt. Ik heb het volgende reeds geprobeerd: - printer op andere poort aangesloten (toen moest ik echter ook de software opnieuw installeren, want er was plotseling nieuwe hardware gevonden) - printer gedeeld (had ik al niet veel van verwacht, want er is geen netwerk) - gebruiker B beheerderrechten gegeven - gebruiker C aangemaakt: probleem ook hier geconstateerd! - printer uit het raam proberen te gooien, met als enige resultaat dat er nu een usb poort stuk is, omdat de kabel er nog in zat Kan ik dit probleem met wat simpele instellingen mogelijk oplossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...