Ga naar inhoud

Trust-stuur op pc (XP) aansluit. probleempje!!!

Aanbevolen berichten

Ik wil een TRUST FORMULA 1 RACE MASTER 2 (stuur+pedalen) aansluiten op mijn xp-machine. Nu zit er een 15-pins stekker aan de TRUST en op mijn xp-machine zit die ingang er niet. Mijn vraag: wanneer ik een verloopstekker (van 15-pins naar usb) er op zet en dan in de pc stop, zou het dan werken? (dat verloopstekkertje moet ik nog kopen eventueel). Op de andere xp-pc heb ik wel een 15-pins ingang maar wanneer ik de pc uit zet, en de 15-pins stekker op de pc aansluit en de pc weer aanzet, zegt windows xp niets over gevonden nieuwe hardware. Wat is hier loos
Link naar reactie
Ik weet uit ervaring dat het wel kan met een verloop stekker naar USB, maar dat niet elke verloopstekker werkt. Ik had een dergelijk probleem met een stuur bij een vriend van mij. Pas de derde verloopstekker werkte goed. De hardware op een 15 pins aansluiting wordt inderdaad niet altijd gevonden. Ook dat probleem ben ik daar tegen gekomen. Na installatie werkte het toen wel. Het stuur moet wel XP-compatibel zijn. Er zijn overigens ook sturen die alleen kunnen samenwerken met XP-home!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...