anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 :( Diverse merken memory sticks worden wel gezien en geinstaleerd door Win ME echter als ik op "deze computer" klik zie ik geen extra schijf !!!!!!!!!!! Ik moet zakelijk eea installeren echter weet bij god niet hoe de stick (en dus de programma's-) te vinden ! Wie kan mij helpen ? Arno. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote:b2921b84ca="roebbie"]Diverse merken memory sticks worden wel gezien en geinstaleerd door Win ME echter als ik op "deze computer" klik zie ik geen extra schijf ![/quote:b2921b84ca] Hebben deze USB memory sticks een ledje en gaat deze branden als je deze in je pc plugt? Gaat het om een USB2.0 stick op een USB2.0 aansluiting in de pc? Mogelijk zou je nog USB2.0 drivers moeten installeren. Eventueel ook nog de chipset drivers van je moederbord. Dus de memory sticks worden wel getoond in Windows Millennium Apparaatbeheer? Als je een USB memory stick inplugt, welke info toont in de MS-DOS prompt het commando [code:1:b2921b84ca] fdisk /status [/code:1:b2921b84ca][Enter] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Sorry voor de late reactie Jolo. Inderdaad USB2.0 driver geinstalleerd, werkt nu prima ! Bedankt voor de reactie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen