anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 Is er software waarmee je de kwaliteit van je geheugenkaart kunt checken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 http://www.memtest86.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Je kunt allerlei programmas gebruiken die ook voor je harde schijfdiagnose kunnen worden gebruikt. Voorwaarde is wel dat je computer de geheugenkaart kan zien, bijvoorbeeld als ie via een kaartlezer aan je compu is gekoppeld en als extra harde schijf in verkenner zichtbaar is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Thanx, ik ga ze testen. Is er zoiets ook voor een netwerkkaart? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Oei, dat is een heel ander hoofdstuk. Geheugenkaartjes zijn in principe mini hardeschijfjes en kunnen ongeveer als harde schijven worden benaderd. Netwerkkaarten zijn van een geheel andere orde. Als je me vertelt met wat voor reden je je netwerkkaart wilt checken kan ik wellicht een suggestie geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Ik heb al een andere post gezet onder netwerken. Thanx, anyway. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen