anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 Beste mensen, Ik heb eergisteren 3 data-dvd [u:a897e99f7d]RW[/u:a897e99f7d]'s gebrandt (cd's in mp3, mpg's, avi's) met nero, en als ik ze nu wil laden kan de dvd niet gevonden worden. Ik heb dit al eens eerder gehad met dvd-[u:a897e99f7d]RW[/u:a897e99f7d]'s. Ik heb vanmiddag even met iemand gepraat die er best wel verstand van heeft en die gaf 2 optie's. De firmware van de dvd-brander upgraden. Gedaan en werkt niet. En optie 2 was een nieuwere dvd-brander/lezer proberen. Dit heb ik nog niet geprobeert, maar ik wou vragen of iemand weet of dit werkt, en of er anders nog andere optie's zijn. Groeten Kevin. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Lees je hem met de DVD-recorder of een andere DVD-speler. Als je hem met de dvd-recorder leest, en hij pakt em niet, probeer es met Nero 'multisessie' en sluit de DVD af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Je hoeft niet per se een nieuwere DVD speler te gebruiken. Probeer het gewoon eens in 'n andere. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Ik heb hem afgespeeld met de dvd-brander, en met de dvd-speler die we ook hebben. Ik ben vanmiddag ook naar vriend geweest en heb hem daar geprobeert. Maar met nero, hoe gaat dat dan? Als ik doe verdergaan mett multi-sessie dan kan die hem volgens mij ook niet vinden, dus hoe moet ik hem dan afsluiten? En als ik begin multi-sessie doe staat er: kan niet, dvd is niet leeg (of iets dergelijks). Ik ga nu naar gitaarles, dus ik antwoord even niet. Kevin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Gelijkt een beetje op [url=http://forums.breekpunt.nl/forums/topic.asp?TOPIC_ID=19456] mijn probleem [/url] van een tijdje geleden. Image teruggezet en het was verholpen. (kan je vb geen herstelpunt terugzetten als jij je in mijn situatie herkend?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Ik weet niet of het een vergelijkbaar probleem is. Als ik de dvd in windows commander probeer te openen gaat dat niet. In "Deze Computer" kan ik wel de E-schijf (dvd brander) openen alleen dan zie ik geen bestanden. Ik kan echter niet de F-schijf (dvd speler) openen. Iemand nog suggesties? En graag nog antwoord op de vraag hoe ik mn dvd alnog af zou kunnen sluiten. Kevin Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen