anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 Ik heb een al wat oudere gewone microfoon een Sony type F-V9 en ik zou hem net zoals het kleine microfoontje dat ik bij de pc kreeg zo willen inpluggen en dan gebruiken. Het probleem is echter: ik kan hem wel inpluggen, maar niet gebruiken. Eenmaal ingeplugd gebeurt er niets... Hoe los ik dit op? Hieronder een foto [img:cd026e1492]http://members.home.nl/van.hoof/150.jpg[/img:cd026e1492] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Dubbel klikken op de volumeregeling (rechtsonder naast de klok). Kies bij Opties Eigenschappen en plaats een vinkje voor de microfoon. Vervolgens wordt nu ook de instelling van de microfoon getoond en kun je het volume regelen en niet vergeten het dempen uitzetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Bedankt man! Hij doet het :D alleen moet ik nogal hard schreeuwen om t zeg maar op te nemen :)... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 [quote:e8a7f78716="JanJoost"]Bedankt man! Hij doet het :D alleen moet ik nogal hard schreeuwen om t zeg maar op te nemen :)...[/quote:e8a7f78716] De oorzaak van het harde schreeuwen kan ook zijn dat je het volume van de microfoon niet helemala open hebt. Dit kun je oplossen door bijvoorbeeld (als het van toepassing is) bij msn een audiogesprek te beginnen met iemand en vantevoren Wizard beeld en geluid afstemmen doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Als het je gaat om live gesprekken heb ik geen antwoord voor je. Als het gaat om zelf opnames te maken om die later af te spelen/te mixen o.i.d., dan kun je het gratis progje Audacity gebruiken. Hier kun je je opnames zo hard versterken en opslaan als dat je maar wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 ergens in eigenschappen van volumeregeling kan je microfoon versterker inschakelen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Batterij van de microfoon (bijna) leeg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2005 Bedankt voor de vele tips! Ik ga er meteen wat uitproberen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen