anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 Hallo allemaal. Zoals de titel het al laat vermoeden, heeft mijn computer een erg donker beeld. Heb van alles geprobeerd bij de eigenschappen en instellingen, maar er komt geen verandering in. Sommige dingen zie je helemaal niet, of erg moeilijk op het scherm. Wie heeft een tip om dit lichter te krijgen? Het is een Cyrus Logic videokaart, en wordt gebruikt onder XP. Alvast dank, en een groet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Misschien kun je via de knoppen op de monitor proberen het beeld te verbeternen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Dank voor je snelle antwoord; maar dat had ik al geprobeerd. Echter zonder bevredigende resultaat. Grtz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Welk scherm heb je? Hoe oud is dit scherm? En is het altijd te donker of alleen bij bepaalde toepassingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Het is een Compaq V55 monitor. Hoe oud ie is, weet ik niet en het beeld is sowieso te donker. Heb zelf enkele van die kleurprofielen bij eigenschappen geprobeerd, maar dit helpt ook niet. Grtz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 de monitor stamt uit april 1998. het kan zijn dat hij op is Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen