anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Delen Geplaatst: 14 april 2005 Als ik enige tijd mijn computer alleen laat gaat hij haperen? De muis schokt en alles gaat traag. De enige oplossing is dan resetten. Hoe kan dit? Is dit iets met m'n harde schijf of slechte koeling? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Ten 1e kan dit van alles zijn. Ten 2e kun je wat meer info geven? Wat voor computer heb je? Specs dus. Welke Windows of ander OS? Wanneer kreeg je last van het probleem? Wat heb je geprobeerd om het te verhelpen? Heb je b.v. een nieuwe install al geprobeerd en lukte dat zonder foutmeldingen etc? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Mischien heb je wel last van spyware, adware of een virus. Probeer eerst eens een programmaatje als Spybot http://www.safer-networking.org/en/download/index.html of Adaware http://www.lavasoft.de Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Dell Dimension 8300 Intel Pentium 4 processor 3.4 Ghz 1024 DDRAM ATI Radeon 9800 XT Windows XP Professional Aan het systeem ligt het dus zeker niet. Verder zijn alle drivers van hardware up 2 date, en ik heb alle spyware van m'n computer verwijdert met HitmanPro. (Alles in 1) Ik merkte het toen ik tijdens het eten de computer aan liet staan, en na het eten haperde alles. Er zijn dan geen processen zichtbaar die bizar veel geheugen gebruiken, dus ik snap het niet. Wat o wat is er aan de hand... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 is volgens mij een vrij nieuw dell-systeem :) dan lijkt het me wel redelijk sterk dat het een warmteprobleem is. heb je er verder ook nogiets bij ingezet het laatste half jaar? (als ie al zou oud is) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 [quote:708cd2c66d="cracklestudios"]Dell Dimension 8300 Intel Pentium 4 processor 3.4 Ghz 1024 DDRAM ATI Radeon 9800 XT Windows XP Professional Aan het systeem ligt het dus zeker niet. Verder zijn alle drivers van hardware up 2 date, en ik heb alle spyware van m'n computer verwijdert met HitmanPro. (Alles in 1) Ik merkte het toen ik tijdens het eten de computer aan liet staan, en na het eten haperde alles. Er zijn dan geen processen zichtbaar die bizar veel geheugen gebruiken, dus ik snap het niet. Wat o wat is er aan de hand...[/quote:708cd2c66d] Heb je een virusscanner die helemaal up to date is? Scan je PC eens daarmee? En heb je een nieuwe install al geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Ik zou kijken in het configuratiescherm onder Software of er rare dingen in de geïnstalleerde software lijst staan. Je moet alles kunnen herkennen. Haal dan AdAware of iets anders erover heen en doe een virusscan met een geupdate virusscanner. Zorg dat windows XP helemaal geupdate is. Kijk ook even in msconfig. (Start>uitvoeren> "msconfig.exe") Staan daar rare dingen bij? En kijk bij schijfopruiming in syteemwerkset in het startmenu. Waarom denk je trouwens dat het een hardwareprobleem is? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen