Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dell Dimension 8300 Intel Pentium 4 processor 3.4 Ghz 1024 DDRAM ATI Radeon 9800 XT Windows XP Professional Aan het systeem ligt het dus zeker niet. Verder zijn alle drivers van hardware up 2 date, en ik heb alle spyware van m'n computer verwijdert met HitmanPro. (Alles in 1) Ik merkte het toen ik tijdens het eten de computer aan liet staan, en na het eten haperde alles. Er zijn dan geen processen zichtbaar die bizar veel geheugen gebruiken, dus ik snap het niet. Wat o wat is er aan de hand...
Link naar reactie
[quote:708cd2c66d="cracklestudios"]Dell Dimension 8300 Intel Pentium 4 processor 3.4 Ghz 1024 DDRAM ATI Radeon 9800 XT Windows XP Professional Aan het systeem ligt het dus zeker niet. Verder zijn alle drivers van hardware up 2 date, en ik heb alle spyware van m'n computer verwijdert met HitmanPro. (Alles in 1) Ik merkte het toen ik tijdens het eten de computer aan liet staan, en na het eten haperde alles. Er zijn dan geen processen zichtbaar die bizar veel geheugen gebruiken, dus ik snap het niet. Wat o wat is er aan de hand...[/quote:708cd2c66d] Heb je een virusscanner die helemaal up to date is? Scan je PC eens daarmee? En heb je een nieuwe install al geprobeerd?
Link naar reactie
Ik zou kijken in het configuratiescherm onder Software of er rare dingen in de geïnstalleerde software lijst staan. Je moet alles kunnen herkennen. Haal dan AdAware of iets anders erover heen en doe een virusscan met een geupdate virusscanner. Zorg dat windows XP helemaal geupdate is. Kijk ook even in msconfig. (Start>uitvoeren> "msconfig.exe") Staan daar rare dingen bij? En kijk bij schijfopruiming in syteemwerkset in het startmenu. Waarom denk je trouwens dat het een hardwareprobleem is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...