anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Delen Geplaatst: 13 april 2005 Ik heb net een draadloos setje gekocht bij de aldi, maar ik heb problemen met de muis, hij hapert, en hij schokt een beetje. Waarmee kan dit te maken hebben? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 slechte verbinding?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Goede drivers geinstalleerd, muis goed geconfigureerd? Is het IR of een andere verbinding ? IR moet elkaar kunnen zien... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Als verbinding, drivers en batterijen gewoon goed zijn en de ondergrond ook, dan kan het er misschien ook aan liggen dat het gewoon een goedkoop setje is. Ik neem aan van medion? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 het is idd van medion, er zaten 4 duracell batterijen in, ik kan er denk ik wel vanuit gaan dat dit goeie batterijen zijn en geen half lege? De afstand die hij kan hebben is niet meer dan een meter. wel heel erg zwak! Dus wat kan het zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Lijkt me allemaal ok. Ik zou zeggen, probeer de muis eens op een andere pc. En de ontvanger ook vlak voor de muis. Werkt dat niet, dan zou ik hem ruilen, ook al is het medion, opzich moet dat ook gewoon goed werken. (zelf ook wel eens moeten gebruiken en dat werkte gewoon) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Hoi, Neem voor die muis nu eens gewoon een onbedrukt A4 tje als muismat dan ben ik bijna zeker dat het over is met dat geschok. PS De aldi batterijen gaan het langst van alle batterijen mee en kosten nog eens het minst van allen(Consumententest) dus die pseudo-hyper-merken kunnen in de shop blijven! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 ga dan de muis morgen ruilen, want het toetsenbord doet het heel ver, dus ligt aan de muis neem ik aan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 muis doet et al nie meer op 50 cm, belachelijk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 In de gebruiksaanwijzing staat: [b:6e74d8dfeb]Minimaal[/b:6e74d8dfeb] 50 cm en hoewel geen IR toch min of meer vrij zicht op de zender! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Heb het gevonden, ergens in de muis zit een knopje met CH1 - CH2, op het toetsenbord zat dit ook, hier had ik hem al op staan maar kon deze in de muis niet vinden. Na het omzetten in de muis had ik gelijk goed berijk. Nog bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 whaha, dacht dat ik het gevonden had. Nee dus. Heb net trouwens het omgeruild voor een andere. Maar deze is volgens mij nog slechter. Ik kreeg bij de vorige set het toetsenbord tot aan het eind van de kamer, en zelfs een verdieping lager. Dus snap er nou helemaal niets meer van. Weet iemand misschien een driver te vinden voor zowel de zender als de toetsenborden? Het nummer is MB42488. Als ik op de utilitie van de muis klik dan komt ook ergen iets met tevion uit. Dus misschien dat er ergens bij Tevion ook drivers te vinden zijn. Kunnen jullie me helpen met het zoeken naar alternatieve drivers, want het setje moet gewoon goed zijn. Dus er moeten ook drivers bij tevion te vinden zijn. Of misschien andere merken die draaien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Zou Logitech kopen, wat duurder maar wel goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Geef ik je gelijk in, maar dit moet ook goed werken. Ik bedoel, als het toetsenbord het eerst goed doet, dan is er toch iets anders? Handleiding geeft aan: 50 cm van de ontvanger, maar dit haal ik niet eens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Naar mijn mening is een toetsenbord en muis, welke dan ook, niet bedoeld om op een andere verdieping mee te werken, eerder toch enigzinds nabij de computer. Mijn ervaring is met het setje installeren dat na eerst gekeken te hebben of de ontvangers beide op 1 of 2 staan dat daarna de zender geklikt wordt en dan [b:54f86723f3]eerst[/b:54f86723f3] het toetsenboard geklikt wordt en [b:54f86723f3]daarna[/b:54f86723f3] pas de muis, andersom ging het bij mij ook niet. Voorts als de zender ergens door metaal wordt afgeschermd kan dat ook problemen geven, de zender ligt bv achter de computerbehuizing oid. Zorg ervoor dat dus tijdens de installatie niet hier of daar een toets ingedrukt wordt, misschien is dat ook van invloed! Dus alle stekkers eruit als de computer uitstaat, trek de stekker ook maar even uit de muur, sluit de kabels aan en start de computer opnieuw,zender aanklikken>toetsenboard>muis en dan moet hij doen. O ja ,een en ander natuurlijk in nabijheid van de computer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 oke. jij hebt dus hetzelfde seje? Ik ga het zo proberen, maar zo'n setje moet toch wel over een meter of 4 blijven werken, en de muis toch wel over 1 meter? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 yep, behalve als je zender achter een stalen burau hangt oid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Heb de zender midden op een tafel, en het toetsenbord houd er mee op na 2 meter, en de muis na 1 meter. Niet acceptabel. Nog tips? qua drivers enzo. Heb jij je setje ook gisteren gekocht? of het je hem al langer, en wat is jou nummer? md.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Die afstanden zijn acceptabel, wel met verse batterijen toch ? Kan die testen op afstand niet zo best uitvoeren, heb geen verrekijker! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Heb nu de bijgeleverde batterijen erin zitten, duracell, dus wel goed genoeg lijkt mij. Maar het vage is, waarom bij het vorige setje wel ver, en hier niet? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen