Ga naar inhoud

Medion draadloos setje

Aanbevolen berichten

whaha, dacht dat ik het gevonden had. Nee dus. Heb net trouwens het omgeruild voor een andere. Maar deze is volgens mij nog slechter. Ik kreeg bij de vorige set het toetsenbord tot aan het eind van de kamer, en zelfs een verdieping lager. Dus snap er nou helemaal niets meer van. Weet iemand misschien een driver te vinden voor zowel de zender als de toetsenborden? Het nummer is MB42488. Als ik op de utilitie van de muis klik dan komt ook ergen iets met tevion uit. Dus misschien dat er ergens bij Tevion ook drivers te vinden zijn. Kunnen jullie me helpen met het zoeken naar alternatieve drivers, want het setje moet gewoon goed zijn. Dus er moeten ook drivers bij tevion te vinden zijn. Of misschien andere merken die draaien?
Link naar reactie
Naar mijn mening is een toetsenbord en muis, welke dan ook, niet bedoeld om op een andere verdieping mee te werken, eerder toch enigzinds nabij de computer. Mijn ervaring is met het setje installeren dat na eerst gekeken te hebben of de ontvangers beide op 1 of 2 staan dat daarna de zender geklikt wordt en dan [b:54f86723f3]eerst[/b:54f86723f3] het toetsenboard geklikt wordt en [b:54f86723f3]daarna[/b:54f86723f3] pas de muis, andersom ging het bij mij ook niet. Voorts als de zender ergens door metaal wordt afgeschermd kan dat ook problemen geven, de zender ligt bv achter de computerbehuizing oid. Zorg ervoor dat dus tijdens de installatie niet hier of daar een toets ingedrukt wordt, misschien is dat ook van invloed! Dus alle stekkers eruit als de computer uitstaat, trek de stekker ook maar even uit de muur, sluit de kabels aan en start de computer opnieuw,zender aanklikken>toetsenboard>muis en dan moet hij doen. O ja ,een en ander natuurlijk in nabijheid van de computer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...