anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Delen Geplaatst: 12 april 2005 Ik heb een HP ZE4355 Pavilion laptop. Hierin zit geen wireless Lan. Wel is het mogelijk een mini pci wireless lan kaartje in te bouwen. Dit heb ik gedaan, maar omdat ik niet weet hoe je dit kaartje op de interne antenne aansluit is de ontvangst zeer slecht. Volgens de HP site moet er een interne antenne inzitten, maar vraag is dus waar zit ie en hoe sluit je hem? Via google of HP kon ik het niet vinden, misschien dat iemand hier het weet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Als het goed is zit er ergens in je laptop een draadje. Deze kan je aansluiten aan je wifi kaartje. Daar moet ergens een passende aansluiting voor zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Naar dat draadje ben ik natuurlijk opzoek geweest, maar er is in de buurt van dat mini pci slot niets te vinden. En om nou dat hele dingn uit elkaar te halen lijkt me ook geen succes, hou ik gegarandeerd een handvol schroefjes over. Misschien dat iemand weet waar ik dat kabeltje vandaan kan trekken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Het moeten btw 2 kabeltjes zijn zelfs, maargoed. Ik kan je verder niet helpen. Zelf heb ik nog nooit zo'n laptop open gehad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 moet 2 dunne draadjes zijn zwart/wit. Je moet volgens mij je laptop wel openschroeven. Is die wel is naar de rep. geweest? misschien zijn ze hem daar vergeten om het weer op zn plaats te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Hij is inderdaad een keer gerepareerd ja, het scherm is toen vervangen. Misschien dat ze ze toen vergeten zijn om die kabeltjes terug te zetten, maar ja hoe kom je daar achter? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen