Ga naar inhoud

Welke modem/router adsl annex a?

Aanbevolen berichten

Ik heb adsl-lite Mx-stream van Versatel(zonnet) en 2 pc's waarbij de 2e verbinding maakt via pc1 (windows internet sharing) Het nadeel is dat pc1 dus altijd aan moet staan wil pc2 op internet kunnen. Op pc1 heb ik nu een usb modem (destijds aangeleverd door zonnet) Ik wil dus nu graag een modem/router annex a voor beide pc's. Maar welke moet ik nemen? Iemand goede ervaringen met een bepaald type? want er zijn er zoveel.. Zag op internet een sweex [url]http://www.sweex.nl/product.asp?pid=332[/url] die wel goedkoop was maar is dat wat? Ik kan eventueel ook een e-tech via versatel bestellen.. Graag advies.. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
nou heb een sweex router/modem! ik vind het echt werkelijkwaar bagger! instellen van dat ding is een drama en vrij ingewikkeld. dus ik weet niet of je hem al besteld heb maar mischien anuleren. en dat ding van mij is ook helaas erg instabiel, en moet je dan ff uit en aan zetten voordat het internet weer opkan... :evil: ! dus zeg zelf maar( dit is evengoed slecht een ervaring, maar natuurlijk niet echt een goede vind ik.- voor mij geen sweex meer :evil: )
Link naar reactie
Nou, ik heb hier een via Zonnet (nu Versatel) geleverde E-Tech ADRT03 en die werkt probleemloos, kabeltjes erin en gaan!! Voordeel is (volgens mij) als je hem via Versatel bestelt dat dan de instellingen van het apparaat al allemaal goed staan voor gebruik op hun netwerk. En duur is hij bij hen ook niet eens. Gr. Jim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...