anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Delen Geplaatst: 8 april 2005 Ik heb een pendrive die vanavond ineens niet meer te benaderen is. Er staan gegevens op die ik eigenlijk wel graag ervan af wil halen. Wat kan/moet ik doen om die weer te benaderen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Eerst op andere USB poort proberen. Dan op andere compu. Is tie ook zo niet aan de praat te krijgen, dan heb je een serieus probleem. Klinkt wat simpel, maar sluit eerst even uit dat het aan je USB poort(en) ligt en dat het 'm in het pennetje zelf zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Dat is al gedaan voordat ik er melding van maakte. Is er geen mogelijkheid met een soort nortonprog het prbleem weer op te lossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 probeer hier eens een demo (vull) van te krijgen EasyRecovery™ Professional (c) 2002 - 2003 Ontrack Data Recovery, Inc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Ik heb het programma geprobeert, maar deze "ziet" de pendrive niet. Wat nu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Word die wel herkent in apparaatbeheer? en word er wel een schijfletter aangekoppeld? Zoniet, dan is het ook logisch dat het genoenmde programma hem niet herkend. Maar ga er van uit dat je dat al gecontroleerd hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 het wordt niet in het apparatenbeheer herkent. Ook via hardware krijg ik de pendrive er niet bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 Ik neem aan dat wel met XP werkt? Onder 98 zal je eerst drivers moeten installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 [quote:87916997c5="Droopy"]Ik heb een pendrive die vanavond ineens niet meer te benaderen is. (..) het wordt niet in het apparatenbeheer herkent. Ook via hardware krijg ik de pendrive er niet bij. [/quote:87916997c5] Brand het ledje van je pendrive nog wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 Deze pendrive is ongeveer een jaar oud en is zonder ledje, . Dus daaraan valt niets te zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 @bajnok: Ik werk met windows XP Professional. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 [quote:65621ead63="Droopy"]@bajnok: Ik werk met windows XP Professional.[/quote:65621ead63] Dat idee had ik al met een AMD64 s939 3500+ Dan zou hij dus zo herkent moeten worden. Misschien is tie wel stuk, probeer hem eens bij een ander. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen