anoniem Geplaatst: 6 april 2005 Delen Geplaatst: 6 april 2005 Als ik wil branden kan ik tot maximaal 16x snelheid terwijl op de voorkant van me brande staat 16x/12x/40x (staat geen merk op maar zat al in me pc toen ik hem kocht) ligt trouwens niet aan mijn cds... ik gebruik NERO 6.xx (weet niet precies, wel de nieuwste) kan ik dit verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2005 Hallo Je kan proberen de firmware van je brander te updaten. Hiervoor moet je wel het merk van je brander weten. [EDIT] Niet goed gelezen zie post van 'plextor'. [EDIT] compu4ever Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2005 klopt toch 16x/12x/40x . 16x schrijven 12x herschrijven 40x lezen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2005 Gaat in dit geval niet op, maar waarom weet je zo zeker dat het niet aan je cd's ligt? Er zijn heel veel branders die bepaalde merken cd's niet voor "vol" aanzien. Mijn Matsushita (panasonic) brand bijvoorbeeld Platinum en Philips maar op 8x, terwijl Nashua, TDK, memorex en sony wel op de maximale 24x gaan. En alle cd's konden volgens de fabrikant tot 48 of tot 52 x gebrand worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen