Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geachte medecomputerraars, Heb een probleem met mijn DVD brander,na het in het begin altijd goed gedaan te hebben krijg ik nu elke keer storingen bij het branden. Mijn DVDbrander veranderd dan in de configuratie in een cd rom station ,waarna ik hem verwijder en opnieuw opstart ,wat ook niet veel helpt,in de bios staat hij er nog wel als brander. Ik werk met Win XP home op een Fujitsie Siemens scaleo 600 en de brander is een NEC dvd+rw 100FX en ik brand met DVDshrink en Nero, wie weet raad? m.vr.gr., Willem
Link naar reactie
[quote:b17acfc766="handbalroels"]heb je toevallig dvdtjes van een ander merk/type gekocht[/quote:b17acfc766] eens : verder kan je de barndere software deinstalleren en opnieuw install. Upgrade Nero maar naar de laatste versie. (wat in het cdr tijdperk gold, geld ook voor dvd branders, onder windows is dat de eerste wat instabiel kan worden door allerleid pgms die geinstalleerd worden etc..) Maar handbalroels zit er toch het dichts bij op dit moment (wat een malle sport is dat :wink: 8) )
Link naar reactie
Leuk heren maar ff goed lezen.. zijn brander veranderd binnen Windhoos in een CD brander.............. @ WdL heb je kortgeleden andere software geinstalleerd? Heb je een virusscanner en progsels om malware te killen ? Kijk anders eens op t forum van P en B onder FAQ's en plaats een hijackthis logje daar. 2 Heb je al geprobeerd om de brander in apparaatbeheer te verwijderen e opnieuw te instaleren ? ( en dan OOK de drivers weggooien en re-installen )
Link naar reactie
Hijack This maakt een overzicht van alle lopende processen en ander spul, hierin kun je zien of er eventueel iets meeloopt wat niet hoort en het brandproces verziekt. Verder staat er in de nieuwste Computer!Totaal een heel stuk over DVD-R's. Probeer eens de nieuwste firmware (software in de drive) te installeren, meestal zorgt deze voor een betere ondersteuning van media, dus meer schijfjes of hogere snelheden op bepaalde schijfjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...