anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Delen Geplaatst: 2 april 2005 Hallo, misschien een rare vraag, maar als je een toetsenbord hebt, waar op 2 de aanhalingtekens zitten, dus geen apestaart, op welke instellingen moet je hem dan zetten ? Alvast bedankt, Michel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 ??? Kun je het wat beter omschrijven want ik vat je niet.. en het is geen apenstaart maar at!!!!!!!!!!!!!!!! [color=red:ef9d8c6be0](@: en het is geen kussen maar een toetsenbord.... Als je in slaap wilt vallen dan niet op de Enter-toets aub. ALle lege regels verwijderd.)[/color:ef9d8c6be0] //--hallo ik ben ook maar net wakker :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Ik neem aan dat je Ned/V.S. Int. bedoelt? Zie Config. Scherm >> Landinstellingen >> Talen >> Details.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Ok hardwarematig, staat er op het toetsenbord op nummer 2 geen apestaart (ik weet dat het [b:0cdd6501fe]at[/b:0cdd6501fe] is, maar dan is het helemaal moeilijk uit te leggen) Ned/VS is dus niet de goede instelling. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Welk merk toetsenbord is het, waar heb je m gekocht? Heb hier ook een IBM tobo liggen, die heeft een NL layout.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Ja inderdaad het is een IBM, dan zal het wel een NL toetsenbord zijn. Maar welke instellingen gebruik je ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Zoals ik net zei, landinstellingen >> Talen >> Details >> NL Standaard.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Ok, nou het zal wel aan mij liggen, maar als ik hem op Nederlands heb staan de bovenste, dan blijf ik op 2 een AT teken houden, en die onderste staat dan op Verenigde staten 101 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Het kan ook een UK toetsenbord zijn, die hebben @ en" ook verwisseld, meen ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Is inderdaad mogelijk een UK English toetsenbord. Staat er een '£' boven de '3'? Dan is het zeker een UK versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Je moet dat verenigde staten 101-102 op nederlands zetten :roll: Taal staat meestal al op nederlands, maar dan met vs toetsenbord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Nee CF als TS op zijn toetsenbord een dubbel aanhalingsteken op Shift 2 heeft zitten dan heeft ie een buitenlands tobo @ TS probeer eens bij je toetsenbord de Britse lay-out in te stellen, heb zelf een Libretto van Toshiba en die heeft dat ook ( aanhalingsteken boven de 2 ) Dat werkt goed met britse toetsenbord instelling en Nld als taal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Ik ging in mijn antwoord gewoon uit van nl omdat dat eerder genoemd was. Het ging mij er puur ff om welke instelling veranderd moest worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen