anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Hallo :D Ik ben erg blij met m'n nieuwe aanschaf, een AMD3500 op een Asus A8v etc. etc. Alleen wil de Microsoft Sidewinder Gamepad niet werken onder XP :( Ik heb alles al geprobeerd, spelbesturingen, apparaatbeheer en het activeren van de gameport in de bios. En nog krijg ik hem niet aan de praat. Het ledje van de pad brandt wel heel mooi het lijkt dus wel aangesloten;) Wie o wie heeft een oplossing??? Alvast veel dank voor jullie antwoord :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 driver opnieuw installeren misschien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Helaas pakt ie de drivers niet:( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb ook Microsoft Sidewinder joystick maar die werkt gewoon via USB en wordt automatische herkend in XP. (Overigens heb ik ook de AMD3500 64 en een A8V). Ik heb er wel een verloopstekkertje bij van een gamepoort aansluiting naar USB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Geeft hij onder spelbesturingen wel aan dat de status ok is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 [quote:0d6c46396f="Cybrand"]Hallo :D Ik ben erg blij met m'n nieuwe aanschaf, een AMD3500 op een Asus A8v etc. etc. Alleen wil de Microsoft Sidewinder Gamepad niet werken onder XP :( Ik heb alles al geprobeerd, spelbesturingen, apparaatbeheer en het activeren van de gameport in de bios. En nog krijg ik hem niet aan de praat. Het ledje van de pad brandt wel heel mooi het lijkt dus wel aangesloten;) Wie o wie heeft een oplossing??? Alvast veel dank voor jullie antwoord :D[/quote:0d6c46396f] hoi, misschien dat dit helpt, configuratiescherm/ spelbesturing, dan klik je op toevoegen, daar staat bij Microsoft Sidewinder automatische detectie daar kun je ook je poort opgeven. succes.Groetjes Hans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Hij werkt weer, mijn dank voor jullie antwoorden :D :) 8) :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen