anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Hej, Ik heb een Externe hdd gekocht (zelf in elkaar gezet) Behuizing: Gigapod Hdd: Maxtor 120 gig 8mb Cache Nu moet ik voor elke pc waar ik hem inplug formateren en toekennen voor ik er op kan. dus bijv. via xp pro: deze computer -> beheren -> schijfbeheer en dan die schijf formateren. Wie kan me vertellen hoe ik die schijf plug and play maak zoals een standaart gekochte externe schijf. Alvast bedankt! Isaac Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Gaat het via USB? Dan is het toch al plug and play? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 [quote:1a8fdd4f98="Isaac"]Behuizing: Gigapod[/quote:1a8fdd4f98]Is dat toevallig deze: http://www.spire-coolers.com/acc.asp?ProdID=87 [i:1a8fdd4f98]Hard drive support up to 300GB, USB easy plug and play installation, hot swapable, led lighting, fanless operation[/i:1a8fdd4f98] Zou gewoon meteen door elke PC herkend moeten worden. Is de Maxtor HDD wel gejumperd (MASTER dacht ik) conform handleiding van Spire? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 [quote:23b06652fc="Obi-wan-kenobi"]Zou gewoon meteen door elke PC herkend moeten worden. Is de Maxtor HDD wel gejumperd (MASTER dacht ik) conform handleiding van Spire?[/quote:23b06652fc] Ik heb zelf ook een externe behuizing voor een Harde schijf. Het is een Sitecom Hard Disk Case. Daarin heb ik een 160 GB Westen Digital Harde schijf geplaatst. Deze was bij aankoop gejumperd als Cable Select. Ik heb dit zo laten staan. En dat bleek te werken. [quote:23b06652fc="Isaac"]Ik heb een Externe hdd gekocht (zelf in elkaar gezet) (..) Nu moet ik voor elke pc waar ik hem inplug formateren en toekennen voor ik er op kan. [/quote:23b06652fc] Heb je wel voordat je externe harde schijf los koppelde, 'm via de het icoontje in systeemtray Hardware veilig verwijderen gestopt. Er verschijnt dan de melding dat de hardware veilig kan worden verwijderd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 Ik bedoel met plug and play dat ik hem dus op elke pc kan willen lezen zonder hem te moeten formateren enzo. dit doet hij echter niet... op welke plek moet ik de jumper zetten? (master,slave,sec?) @Obi-wan-kenobi: Dat is hem inderdaad! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 [quote:53f486fcfd="Isaac"]op welke plek moet ik de jumper zetten? (master,slave,sec?)[/quote:53f486fcfd]Probeer ze alle drie 's een keertje ... :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen