Ga naar inhoud

Externe Harde Schijf Plug and play maken

Aanbevolen berichten

Hej, Ik heb een Externe hdd gekocht (zelf in elkaar gezet) Behuizing: Gigapod Hdd: Maxtor 120 gig 8mb Cache Nu moet ik voor elke pc waar ik hem inplug formateren en toekennen voor ik er op kan. dus bijv. via xp pro: deze computer -> beheren -> schijfbeheer en dan die schijf formateren. Wie kan me vertellen hoe ik die schijf plug and play maak zoals een standaart gekochte externe schijf. Alvast bedankt! Isaac
Link naar reactie
[quote:1a8fdd4f98="Isaac"]Behuizing: Gigapod[/quote:1a8fdd4f98]Is dat toevallig deze: http://www.spire-coolers.com/acc.asp?ProdID=87 [i:1a8fdd4f98]Hard drive support up to 300GB, USB easy plug and play installation, hot swapable, led lighting, fanless operation[/i:1a8fdd4f98] Zou gewoon meteen door elke PC herkend moeten worden. Is de Maxtor HDD wel gejumperd (MASTER dacht ik) conform handleiding van Spire?
Link naar reactie
[quote:23b06652fc="Obi-wan-kenobi"]Zou gewoon meteen door elke PC herkend moeten worden. Is de Maxtor HDD wel gejumperd (MASTER dacht ik) conform handleiding van Spire?[/quote:23b06652fc] Ik heb zelf ook een externe behuizing voor een Harde schijf. Het is een Sitecom Hard Disk Case. Daarin heb ik een 160 GB Westen Digital Harde schijf geplaatst. Deze was bij aankoop gejumperd als Cable Select. Ik heb dit zo laten staan. En dat bleek te werken. [quote:23b06652fc="Isaac"]Ik heb een Externe hdd gekocht (zelf in elkaar gezet) (..) Nu moet ik voor elke pc waar ik hem inplug formateren en toekennen voor ik er op kan. [/quote:23b06652fc] Heb je wel voordat je externe harde schijf los koppelde, 'm via de het icoontje in systeemtray Hardware veilig verwijderen gestopt. Er verschijnt dan de melding dat de hardware veilig kan worden verwijderd.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...