anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Beste, ik ben in het bezit van een optische muis van Medion, deze werkt prima, alleen dook er deze week een probleem op, het is een usb-muis, dus ze zat in de usb poort, maar opeens begint ze te haperen. Ik heb dan maar een verlengstuk gebruikt waar je vanachter je usb insteekt en aan de andere kan t het kabeltje in de ps/2 poort van je computer steekt. Maar nog steeds is het probleem niet verholpen. Het ligt ook niet aan de batterijen, want ik heb de muis al verschillende keren in het oplaadstation opgeladen en de oplaadbare batterijen vervangen, maar het probleem blijft. PS: als ik het verlengstuk uit de ps/2 trek, en direct daarna weer insteek werkt het wel weer even. ( Het probleem komt vooral voor als ik mijn computer opstart. ) Alvast bedankt Maes Sebastiaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Werkt de muis wel naar behoren op een andere PC? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 wat voor ondergrond gebruik je? sommige ondergronden reflecteren te veel of te weinig voor optische muizen. Drivers op nieuw installeren ( eerst verwijderen ) kan helpen, en probeer eens een andere usb poort. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 als het goed is had ik dezelfde muis(draadloos, met toetsenbord erbij). in dat geval kan ook je draadloze verbinding niet helemaal goed zijn Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen