anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Delen Geplaatst: 29 maart 2005 gisteravond mijn computer uit gezet wil hem nu aanzetten doet niks het lampje op het moederbord brand maar verder doet hij niks Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Zonder informatie over jou computer word het denk ik wel moeilijk om iets te zeggen! Zo kan het alles wezen. Meer gegevens dus. joopat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 hoor je wel piep geluiden ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Voeding uitzetten, voeding aanzetten (goh :wink: ) en dan nog is starten. Als je totaal niks hoort, doe je kast open en kijk of alle draden nog goed vast zitten en maak gelijk de kast schoon (stof eruit). Bekijk ook goed de draden die van je frontpanel (start knop) naar het moederbord gaan. Zit fan van CPU niet los. (tjah, ik gok ook maar , met zo weinig info is het vrij moeiljk maar ok) Hoor je nog niks? ----> dan weet ik het niet. Draait er wel wat? Goed luisteren en laat het hier horen. Let ook op piepjes enzo. Daarna kunnen we je misschien verder helpen :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen