anoniem Geplaatst: 23 maart 2005 Delen Geplaatst: 23 maart 2005 Ik kom er ff niet meer uit. Heb in de computer aan de achterkant een paar usb poorten en aan de voorkant heb ik een 4 ports usb hub ingebouwd. Nou heb ik via ene kabeltje (aan de achterkant) een cardreader aangesloten. Als ik die cardreader aansluit krijg ik van XP de melding dat het apparaat sneller kan werken, ik weet niet wat ik hiermee moet. Ook heb ik het probleem met een bleutooth adapter van mijn telefoon, het synchroniseren wil niet lukken, op een andere computer gaat dit prima en de instellingen zijn precies hetzelfde, ik heb dus het idee dat het probleem bij de usb ligt, ook vanwege die melding van de cardreader. Als laatste heb ik ook wel gehad dat ik in de hub voorin een usb stick deed en de computer zomaar opnieuw ging opstarten. Ik hoop dat deze uitleg voldoende is, zodat iemand mij hierbij kan helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2005 Je hebt dus een USB 2.0 apparaat aangesloten op een langsamere 1.0 of 1.1 aansluiting. Kijk dus even of dit klopt, en zoek anders even naar recente drivers voor je USB aansluitingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 Dat zou best kunnen, maar daar kom ik niet helemaal uit, in principe heeft de pc usb 2.0, ik weet niet of de pc daarnaast ook nog 1.0 heeft, kan dat wel? En naar drivers heb ik ook al gezocht, maar heb alleen wat gevonden van microsoft, maar dan krijg ik de melding dat deze al zijn geinstalleerd met sp2. En buiten de melding van de snelheid vindt ik het nog steeds raar dat mijn bleutooth niet werkt, en heb het idee dat het er wel ergens mee te maken heeft, kan dat ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 geeft apperaatbeheer ook geen uitroep tekens of vraag tekens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 De fabrikant van je moederbord heeft vaak drivers voor je moederbord op zijn site staan waaronder usb drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 [quote:1b59d1c42b="antrix"]De fabrikant van je moederbord heeft vaak drivers voor je moederbord op zijn site staan waaronder usb drivers.[/quote:1b59d1c42b] Dan ga ik daar eens naar kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 [quote:0c24fe7eaa="SkyWarrior"][quote:0c24fe7eaa="antrix"]De fabrikant van je moederbord heeft vaak drivers voor je moederbord op zijn site staan waaronder usb drivers.[/quote:0c24fe7eaa] Dan ga ik daar eens naar kijken.[/quote:0c24fe7eaa] Laat even horen hoe het gegaan is en of het opgelost is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Ik heb op de site van het moederbord gekeken maar daar waren geen usb drivers te vinden. Het nog wat verder gezocht maar ik ben er nog niet uit. Ik heb het idee dan er zowel usb 1 als usb 2 in de pc zit, zou dat kunnen ? Ik krijg trouwens geen melding bij apparaatbeheer, alles werkt naar behoren, volgens windows dan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Wat voor moederbord heb je merk en type? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 Het merk is Asus en het is de A7 serie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 Ik heb gewoon een moederbord uit de A7 serie gepakt als voorbeeld, en ik zie er een usb driver opstaan en een via 4 in 1 driver. http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7V266-MX&Type=All&SLanguage=en-us Let op dit is een voorbeeld want er zijn een stuk of tien moederborden in de A7 serie. Als je nou het preciese type geeft, en niet zoiets vaag als de A7 serie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 niet alleen de usb drivers zijn belangerijk maar ook de drivers van je chipset, moet je even opzoeken welke chipset op je mobo zit en dan de drivers voor zoeken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen