anoniem Geplaatst: 13 mei 2005 Delen Geplaatst: 13 mei 2005 wie kan mij helpen Een nvidea 6800 kaart al een paar maanden, maar sinds een maand telens problemen met games. half life bv telkens opnieuw opstarten (doet pc automatisch) bij systeem uitgezet,maar nu geeft dit elke keer weer om de paar minuten een blauw scherm met allerlei teksten en moet ik zelf opstarten. Doom 3 bijv. geeft om de paar minuten een vastloper of een error melding wat is het probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2005 Zit er een actieve koeler op die grafische kaart van je? Zoja kijk eens of die goed draait, en zoizo, of de kaart niet te heet wordt. Heb zelf iets dergelijks gehad, bleek de ventilator gewoon stil te staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2005 Heeft die kaart een aansluiting voor een molexstekker en zo ja zit die er wel in? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2005 Installeer de nieuwste videokaart drivers eens (opnieuw). Check verder idd de koeling en de (mogelijk aanwezige) extra stroomaansluiting. Wil dat allemaal niet, controleer je geheugen dan eens met memtest. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 nVidia adviseert een 480 Watt voeding voor deze kaarten zit die er wel in .... en zo ja... van welk merk is deze... misschien is tie een beetje instabiel oid en zit de videokaart er wel goed in... in het slot.... (bij mijn Celeron 2.2 2 jaar geleden... zat er een schroef die de kaart een millimeter ofzo uit het slot hield... dit valt niet op maar kan wel:P) is het bovendien een AGPx8 of PCI-Ex16 kaart ed... kan je dat er allemaal even bij zetten (das wel handig om te weten) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen