anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 hallo allemaal ik heb enige tijd geleden een 200 GB Western Digital hdd gekocht nou doet ie alles goed, en ik heb hem in gebruik als slave. maar soms als ik mijn pc opstart herkend windows hem opeens niet, windows ziet dan alleen de 40 GB WD master, en de programmas en andere dingen die op de slave staan werken gewoon niet. dit gebeurd niet excht vaak, ik denk 1 op de 10 keert dat ik de pc opstart, maar toch vind ik het niet echt fijn en zou ik er graag van af willen. het enige wat helpt is de pc opnieuwe opstarten, en dan ziet hij de schifj weer. weten jullie wat er aan de hand is??? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Staat in de bios niet iets van power save aan of zo? Kan je voeding het niet goed aan i.c.m de rest van je systeem? Van alle belangrijke dingen een back-up maken voor de zekerheid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Welke windows draai je en zijn er service packs geinstalleerd? Zijn je chipset drivers in orde (kijk bij apparaatbeheer). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 ik heb xp met sp2, en al men drivers zijn in orde, daar ben ik zeker van maar de voeding zou het kunnen zijn, ik heb een 350 wat Qtec, niet egt de top dus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2005 350 Watt is best wel aardig. Maar wat heb je verder nog voor apparaten in je computer zitten? Hoeveel Ampere heeft je grafische kaart nodig? Hoeveel Ampere levert die voeding bij 12 Volt? Heb je al eens geprobeerd de 200 GB schijf aan een ander voedingskabeltje te hangen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2005 hey dit probleem ken ik! dit had ik ook met mijn systeem. Heb windows uiteindelijk opnieuw geinstalleerd, en toen deed hij het weer helemaal naar behoren. ik weet niet of je dit kan/wil proberen, maar di is zkr de moeite waard denk ik! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 Ik heb het probleem ook gehad. Ik heb toen een Zalman 400 watt voeding gekocht en weg zijn mijn problemen. Je kunt het proberen:P 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen