anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 hallo ik heb een hele simpele vraag. wat is het verschil tussen NFTS en FAT32? het is bedoeld voor het formatteren van een computer onder windows xp ik zou graag de voors en tegens willen weten en jullie mening over wat het beste is. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 [url]http://www.google.com/search?hl=en&q=verschil+tussen+fat32+en+ntfs&btnG=Google+Search[/url] voor grotere schijven is ntfs beter. ntfs kan grotere partities en bestanden aan, die komen tegenwoordig nog wel eens voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 jah maar wat versta je dan onder grote schijven. ik zou het graag willen weten van: een 40 Gb 7200 rpm eenn 160 Gb 7200 rpm SATA een 80 of 120 Gb (evt SATA, ter vervanging van de 40 Gb) ik hoop dat dit niet te veel gevraagd is:P:P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 aahh neej ikeej ik sjap het al ik blijf lekker bij NFTS:P de topic mag dicht hoor bedankt he Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen