anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Delen Geplaatst: 16 maart 2005 hallo, Ik heb sinds een aantal maanden een systeem met de volgende configuratie: AMD Athlon 64 proccessor 3200+ kloksnelheid 2.21 GHZ,512 mb Nvidia Geforce 6800 GT MSI K8 NEO Platinum Nforce 3 250 gb chipset. Bij het opstarten blijft mijn system regelmatig hangen (ik moet soms wel 6x opnieuw opstarten) tevens blijft bij verschillende games (doom3 en rodick) het spel ook hangen weten jullie misschien hoe dit probleem is op te lossen? Als het eventueel met een firmware/driver download van het moederbord is op te lossen, willen jullie dan duidelijk aangeven hoe en met welke firmware/driver download ik dit moet doen, want ik ben niet zo’n computerfreak? Ik hoop op een snelle reactie. Met vriendelijke groet, Desa Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Terug naar de winkel en t laten fixen... Lijkt erop dat er een hardwarecomponent niet lekker is Als t eigenbouw is, draai memtest om t geheugen te testen en zorg dat je de nieuwste drivers van je spullen instaleerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Geheugen kan het idd zijn. Weet je ook wat voor voeding er in zit? Zou namelijk ook wel eens een te zwakke voeding kunnen zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen