anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Delen Geplaatst: 16 maart 2005 Zijn er MP# spelers met uploadmogelijkheid. Via USB bijv. Het gaat om de mogelijkheid, om met de ingebouwde voice recorder opgenomen geluiden naar de HD van de computer over te zetten. Heb uiteraard gezocht, van alles gevonden, ook met ingebouwde voicerecorder, maar bij de specificaties niets terug te vinden over het uploaden vanaf de MP3 speler. Wel uiteraard het downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 Als je een mp3-speler hebt die als verwisselbare schijf wordt gezien in de verkenner kun je zo je opgenomen bestanden overzetten, hoe dat bij andere spelers zit weet ik ook niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Interresante vraag. Ik weet wel dat als je een USB verbinding hebt je In Principe kunt schuiven want je PC ziet je USBdevice gewoon als een schijf Ik ben geneigd te zeggen dat ze t allemaal moeten kunnen, want het is IP net als een geheugenkaartje in bv een camera en een USBstick Het probleem gaat m denk ik zitten of je PC de opgenomen files herkent maw is het een wav oid want ik ik kan me niet voorstellen dat een MP3 playertje ook in MP3 opneemt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Bedankt voor de reakties. Anjo, daar zwengel je wel wat aan, wat betreft mogelijke extentie van het bestand. Daar heb ik nog niet bij stil gestaan. Zal dit zeker meenemen bij het advies, MP3 speler is niet voor mijzelf bestemd, vandaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Ik heb een MSI MegaStick USB MP3 speler met voicerecorder en die neemt op in het .wav formaat. Die files kun je zonder problemen kopieëren naar je HD. Ze staan gewoon in een apart mapje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen