anoniem Geplaatst: 15 maart 2005 Delen Geplaatst: 15 maart 2005 Ik heb deze pc gezien op een veiling bij alternate, er zit een licht krasje op de normale winkelwaarde is ruim 999 euro, het hoogste bod staat nu op 720,50 euro met nog 3 uur te gaan. Is dit een goede lapop? ik wil hem veel thuis gebruiken en af en toe neem ik hem mee voor school. groeten roel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2005 Acer is geen slecht merk, maar smaken/ervaringen verschillen. Weet wel dat ik jouw Acer voor 931 Euro (+verzenden) nieuw op Tweakers prijsvergelijk zie staan en bedenk dat laptops veel kwetsbaarder zijn dan desktops, dus dat garantie van groter belang is dan bij desktops. Zelf sleutelen aan een laptop is niet simpel! Zelf zou ik daan voor 200 Euro meer voor een nieuwe gaan. Zit er bij Alternate nog volledige garantie op? Dan heb je op zich geen slechte deal! Verder nog: de processor, de Athlon 64 is een hele sterke jongen, geschikt voor het zwaarste werk, maar daardoor ook een stroomvreter. In jouw geval zeker met het breedbeeldscherm wat er bij hoort. Je zult, zonder netsnoertje, snel door je accu heen zijn. Dan hangt het ervan af of je buiten de deur het apparaat op stroom kunt inpluggen. Mocht je halve dagen op accu moeten werken dan heb je een extra accu en oplader nodig. Voor teksverwerking etc. is een Athlon 64 overkill. Maar wel mooi voor andere toepassingen natuurlijk! Kijk hier nog even voor een paar reviews: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/7A699A7C67E271F3C1256F14003881E5.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2005 er zit nog volledige garantie op. Dus dat maakt niet uit. En hij wordt voor van alles en nog wat gebruikt ook games dus, de accu is geen probleem want er zijn op school in de lokalen genoeg aansluitpunten qua elektriciteit en netwerkmogelijkheden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2005 Zag de veiling nu op 750,- staan. laat je even weten of je 'm hebt gekocht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 het is niet gelukt :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 Topic kan gesloten worden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen