anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Delen Geplaatst: 8 maart 2005 Zoals het onderwerp al aangeeft ben ik op zoek naar een externe accu voor mijn Gericom Hummer 2860 laptop. Ik heb internet af afgezocht maar zonder resulaat. Kan iemand mij helpen met zoeken, of weet iemand een adres waar deze te verkrijgen is. En kan iemand meer info over deze laptop vinden? Op de site van de farbrikant staat heel weinig en via google vind ik ook niet veel in het nederlands. Ik ben met name benieuwd naar de accuduur.. Ik heb een 2.8 Ghz processor. alvast bedankt iedereen ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 heb je hier al gekeken http://www.akkuinternational.de/s02.php?suchstr=Gericom+&shopid=s02&ag=1&sid=084fed558c0e329661664d4dad2a5012&cur=eur&sp=nl&os=1&br=1&pp=suche&I1.x=7&I1.y=7&I1=search Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2005 Oke bedankt! Maar welke kan ik dan gebruiken? En kan ik alleen een externe gebruiken of kan ik m op 1 of andere manier verwisselen? En kun je aangeven welke ik kan gebruiken en hoe het werkt op die site? Is het wel verstandig via die site te bestellen of kan ik bij een winkel ook zo'n batterij vinden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen