anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Delen Geplaatst: 7 maart 2005 Ik heb mijn LaCie usb hardisk laten stuiteren. Als ik hem aansluit, dan geeft XP wel aan dat er een schijf gevonden is en even daarna dat hij gebruikt kan worden, maar de schijf komt niet in explorer voor. Ook recovery programma's zien hem niet. Eentje zag hem wel, maar toen kon ik hem niet aanklikken. Help ?. Er staat 20gb aan geripte mp3's op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2005 Lijkt mij echt een geval van jammer. Aan je omschrijving te zien doet de electronica het blijkbaar nog wel maar mechanisch zal hij die "stuiter" denkelijk niet overleefd hebben. Waarschijnlijk heb je voorlopig dus weer even wat te rippen. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 Ben ik mooi klaar mee dan. :-? Ik nam hem mee naar m'n werk waar ik hem aan m'n pc aldaar hing, had ik de hele dag m'n eigen muziek. Ik dacht dat toch juist een laptop hd wel tegen een stootje kon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 Je zegt het precies goed, stoot[b:dbaae89e31]JE[/b:dbaae89e31]. Da's volgens mij wat anders dan een doodsmak :wink: Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 We hebben hem in een laptop gehangen en inderdaad: zo dood als een pier!. :cry: Het enige lichtpuntje is, dat ik niet, zoals gedacht, m'n mp3's verplaatst had, maar gekopieerd, dus ik ben niks kwijt!!!!. :lol: :lol: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 Het kost een paar centen........... Maar eind goed, al goed!! Jim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen