anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Delen Geplaatst: 4 maart 2005 Ik heb een boom mic headset. Maar die doet het niet op msn. Ik kan hem wel goed instellen maar dan doet de speaker het wel maar de mic niet. Ik krijg wel geluid maar als ik iets zeg dan hoort de andere mij niet, dus als iemand mij kan helpen graag!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2005 Heb je het vinkje van Mic wel aangezet bij de Volume Control? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2005 Probeer eens met de Geluidsrecorder die standaard in Windows zit of hij 't dan wel doet. Dan kun je uitsluiten dat het aan MSN en/of de ontvanger ligt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2005 je moet het meermalen proberen bij msn... heb ik ook altijd. proberen net zolang totdat hij het bij allebei doet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen